Dit horloge kocht ik van de besparing door een jaar niet te roken. Laat ook zien wat jij zou willen kopen als je echt gestopt zou zijn na een jaar...

Ik heb nooit gevaped, maar heb wel meegemaakt dat op een bedrijf waar een geheel rookverbod was iemand die vapete verwijderd werd en een terreinverbod kreeg.

1 like

Oh ja dat geloof ik direct, mijn opmerking

sloeg meer op mijn persoonlijke situatie.

1 like

Zelf 15 jaar gerookt (pakjes L&M) daarna nog 2 jaar gevaped. Maar zoals hierboven aangegeven dat gaat heel de dag door, volgens mij nog veel ongezonder. Je ziet het bij de jeugd ook veel nu. Energie was weg, zware benen etc. Rommel dus. Ook gestopt inmiddels maar nog niet heel lang. Merk wel meteen verschil… Volhouden maar.

6 likes

Beide stoppers wil ik aanmoedigen om het vol te houden. Het is een taaie strijd, maar straks kun je trots zijn dat je je afhankelijkheid bij het grof vuil hebt gezet en weer goed in conditie bent plus: VRIJ en onafhankelijk van rotzooi.

3 likes

Het is 3 weken moeilijk en dan gaat het wel. Ben sinds augustus 2023 gestopt en bespaar flink wat geld wat ik nu kan uitgeven aan bier.

Succes gewenst aan de stoppers.

6 likes

:rofl: Heerlijk

Dan zou ik de Panerai Submersible Carbotech willen kopen. Schitterend horloge. Maar…

1. Maat 47 voor een brede pols en ik heb een smalle pols :frowning_face:
  2. Ik rook niet. Ook nooit gedaan. Smerige gewoonte. Dus van sparen cq geld overhouden, zal nooit wat van komen.
  3. Die prijs: € 19.300. Dat is helaas ver boven mijn budget. Dus zal er wa. nooit van komen.

Helaas onbereikbaar voor mij. Maar wat een fantastisch horloge. Stiekem ben ik er hevig verliefd op.
Kan dat? Dat je verliefd bent op een horloge?

1 like

Daar kun je heel wat sloffen van halen idd

Jazeker,
Ik ga er ook elke dag mee naar bed.:heart:

2 likes

Hahaha.
Nu je het zegt. Ik ook met mijn Omega’s.

1 like

:wink:

Natuurlijk is het dikke rotzooi, maar

Ik mengde het zelf, dan weet ik wat er in gaat en het kostte me nog geen 20% van kant-en-klaar spul.

De overstap op vapen was een eitje. Dit is wel ff pittig. Ik kon het ook de hele dag door doen. Niet dat ik dat dagelijks deed maar toch. Je merkt ineens hoeveel momenten er zijn die je ‘vierde’ met een hijsje aan dat apparaat.

Ik merkte ook dat ik er ontzettend moe van werd en iedere nacht weer ontwennen was funest voor mijn slaap. Nu slaap ik ook niet best, maar op de lange termijn kan het alleen maar beter worden.

Bedankt mensen voor de steun. Ik ben nog steeds gestopt en niet van plan weer te beginnen.

11 likes

Vandaag kwamen de nicotine pleisters binnen, dus nu echt gestopt na ruim 50 jaar paffen. De hele meuk in een doos en weg ermee.

25 likes

Succes, je kan het! :pray:

3 likes

Heel goed! Succes!

2 likes

Goed gedaan en beterschap :pray:

3 likes

Succes en beterschap Wil! Mijn pa heeft ook een herseninfarct (meerdere) gehad. Maar na de ziekenhuis rompslomp wel aan een 2de leven begonnen zegt hij altijd. Dus hou vol en genieten maar.

2 likes

Dankjewel. Het lijkt erop dat ook het verslavingscentrum bij mijn infarct is geraakt, dat zi in het putalem. Want ik heb er geen enkele moeite mee om niet meer te roken. Dat deel hoeft niet meer gereactiveerd te worden van mij.

5 likes

Nu ruim 6 dagen gestopt. En € 70 bespaard. Als extra aanmoediging nu wekelijks €77 naar spaarrekening. Tis vrij stil in dit topic.

12 likes

Ik nu 520 dagen gestopt !!!

6 likes