Geweldige foto die hem veel mooier doet lijken. Ik vind de tachy bezel mooier dan op de 42mm, een een co-axial automaat ook nog. Zeker de moeite waard !
De Reduced heeft dus een slecht uurwerk. En hoe zit het met deze, calibre 3330?
Ik heb ze vandaag toevallig beide even gepast… Ik wilde namelijk ook graag de 38mm… Maar na beide horloges om de pols te hebben gehad kan ik je zeggen dat ik voor de 42mm zou gaan.
Op de foto’s lijkt de 38mm perfect maar de foto’s vertekenen en in het eggie… is deze echt te klein imo.
Edit: op mijn +/- 18 á 18.5 cm pols.
Hoe groot is de pols idd
nummer 3…geen twijfel… succes met je keuze.
Ik heb hem gehad en heb hem na een paar maanden weggedaan omdat ik hem echt te klein vond ik zou dus voor een maatje groter gaan. Ik had hem van een foto af gekocht en dat doe ik dus nooit meer haha dus zou hem eerst ergens passen als ik jou was. Succes😀
Juist antwoord, je kan je zo vergissen met horloges van een plaatje.
O ja, wat de moonswatch betreft. Nog even wachten en je wordt er mee doodgegooid
. Wel goede marketing v.w.b die moonswatch 
Karlbach, die lichtblauwe (met de eieren zoals Ruud ze noemt) is echt een mooie maar dat is altijd een persoonlijke smaak. Lekker alle 3 passen en dan je keus maken!
Even een edit op de vorige met betere vergelijking (speedmaster vs speedmaster):
Niet perse slecht, maar wel een ding met onderhoud en als er iets defect gaat. Het is een modular uurwerk, waar het “stukje” chronograaf bovenop een regulier uurwerk is gedrukt en dat maakt het complexer. Ze worden wel steeds meer gewild.
Dat gezegd hebbende, heb je de nieuwe professional al eens geprobeerd? Die valt een stukje kleiner dan zijn voorganger en met het budget dat je hebt moet je een aardig eind kunnen komen.
Hier op een 17,5cm pols:
Of wel doen, en eieren voor je geld kiezen.
Sorry. Erg slecht. Hopelijk word ik niet van het forum geknikkerd…
Bedankt om mij op deze ref. te wijzen! Ik wil dolgraag een Speedmaster maar kan niet zonder een datum op een horloge. Zat eerst te denken aan een Racing maar dit is een volwaardig alternatief (en 39-40mm is eigenlijk mijn max maat ivm kleine pols). Thanks! En PS, de zwarte natuurlijk (heb ook gestemd 
Ben toch wel teleurgesteld
Er is maar 1 antwoord op deze vraag en dat is de 3520.50 Speedmaster Mark40.
Valt mooi wat kleiner dan de echte Speedmaster, geen complexe service want Valjoux gebaseerd, daardoor ook mooiere uitlijning van de pushers en crown, zeer betaalbaar.
Om een of andere reden had ik ook nog nooit van deze referentie gehoord. Best een leuk alternatief als een datum functie een must is, en je toch een Speedmaster wil.
een racing ligt er bij een bekende GD nog 1
Bij twee verschillende zelfs 
Eensch. Bovendien is de blauwe het mooist, de eerste, maar is die datum in die subdial echt not done. Die valt in de zwarte het meeste weg, maar die is dan weer saai.
Ik niet.
Ik vind de broad arrow mooier.
Die dus.
Maar ja, als ik het echt nu moest kopen zou ik dit nemen:
Groen is goed, bicompax is goed, en zelfs de datum op zes en de afgekapte numerals zijn vergeven.
Hopla.
hoe vaak ga je die Breitling pluggen.?
zelf niks voor jou?
Die groene is grappig, maar zo weer op uitgekeken.
Ik plug zowel Breitling als de 40,5mm 1957 Speedy. De keuze is reuze. Het gaat me meer om groen.