DIT is waar een Rolexje goed voor is

Dit dus.

100% kans dat je heel veel geld wegpist als je dit gedrocht ooit wil verkopen

oops!!!

12 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Inderdaad sympathiek. Fake is een nepper proberen te verkopen als een origineel.

Leg dit eens naast de DJ2 waarmee ze begonnen zijn, ik wed dat zelfs jij de verschillen zit.

Bamford neemt een Rolex als basis en geeft dat duidelijk aan en verkoopt het als een Bamford. Een echte Bamford dus en niks fake.

Hilarisch. Een ‘echte’ Bamford met Rolex op de wijzerplaat en overige aftermarket onderdelen. Ik ben overtuigd :slight_smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Zal ik de topic titel even aanpassen…

1 like

Na al die schokkende berichten dat hij niet echt zou zijn en maar een bastaard ,trok hij heel wit weg!!!
Rustig maar hoor lex je bent een beetje verneukt maar wel zo goed als origineel.

:innocent:

3 likes

Ik snap niet wat het probleem is dat er Rolex op de wijzerplaat staat?

Fake = iets wat nep is als echt proberen te verkopen.

Bamford maakt toch duidelijk wat ze doen? Je mag het lelijk vinden en zonde en nog een heleboel dingen meer maar het is gewoon niet FAKE.

Sterker nog…
onderstaande stukje geeft aan dat het Snoopy ding een samenwerking zou suggereren tussen Bamford en Rolex en dus geheel origineel is…hier zijn echter twijfels over… :smiley:

http://www.bamfordwatchdepartment.com/?p=11944

Mijn vrouw vind hem prachtig!

mwa…alsof het een ruw prototype van klei is voordat Rolex met een gepolijste witte ceramische kast komt.

Ziet er uit als een goede slijtvaste coating en dat heeft ze nodig.
Daarom heb ik haar Rolexen afgepakt en verkocht,ze is het niet waard.
Draagt 10 stalen armbanden die lekker tegen de kast aan schuren,gooit een Sub in de uitspoelbak op haar werk tussen de krullers en krulspelden en als ze een ander horloge wilt dragen gooit ze hem boven op een berg Hema juwelen.
Een Datejust vernageld ze in 2 weken tijd!
Kortom… ze geeft er niets om!

2 likes

Nou er staat enkel ‘thnx to Rolex’.
Verder staat er geen enkele bevestiging dat Rolex samen heeft gewerkt met de modder.
Beetje slinkse woordkeuze door te zeggen dat ‘teams up with Rolex’ zonder ook maar ergens een spoor van Rolex die dat officieel bevestigd.

Als je kijkt naar BMW. Die hebben een bedrijf wat BMW’s modificeerd goedgekeurd. Apline. Vroeger deden die dat ook zonder de goedkeuring van BMW en toen zaten er ook enkel Apline-logo’s en een aangepast chassienummer op de koets.

Tegenwoordig zijn ze ‘gecertificeerd’ en mogen er bmw-logo’s op blijven en worden de originele chassienummers als Alpine geregistreerd.

Om maar even terug te komen op de modificator in dit topic. Zolang er geen officieel door Rolex goedgekeurde Bamford-rolexen uitgebracht worden is het gebruiken van het Rolex-logo op een klok anders dan origineel , nep. Niet authentiek en niet officieel.

Thnx to Rolex kan iedere zot roepen.
Ik ken heel Bamford niet. Maar als iemand een officieel bericht van Rolex kan laten zie waarin staat dat Bamford Rolexen officiele Rolexen zijn dan zijn we klaar.

Bamford kan zeggen dat het echte Bamfords zijn maar gebruik er dan geen Rolexlogo op.
Want het is geen Rolex… :-/

1 like

Goed verhaal…lekker kort ook.
Het staat er dus is het zo punt.

:innocent:

Lang verhaal idd.
Maar het staat er, dus het is zo.
:kissing_heart:

Misleidend.
Feit is wel dat ik nooit geen Bamford zou verkiezen boven een standaard Rolex iig.

Daar is een Sub toch voor?
Lekker gebruiken dat ding en niet nadenken over een krasje meer of nog meer. :innocent:

1 like

En dát is nou denigrerend… :wink:

Vergeet het woord “faux” niet! :wink: