Dit Was Het Dan 😎

Ik ook niet :wink:

Ik schaal het onder intense blijheid/verliefdheid op je NA.

1 like

He? :joy:

1 like

Een op het eerste gezicht logische gedachte, maar gezien het stadium waarin ik verkeer ditmaal niet valide, soms is zelfkennis irritant maar wel bruikbaar :sunglasses:

Mooi voornemen! Mooie verzameling!
Maar aangezien er nog geen Zenith bij zit denk ik dat je vrouw gelijk gaat krijgen… :wink:

Voor de poll zou voor mij de volgende optie er bij moeten:
“Eens zal ik stoppen met flipperen, maar vind het nu nog veel te leuk”

2 likes

Ook dat is een mooi voornemen :wink:

Waarbij ik direct wil toevoegen dat er bij mij geen sprake van is :sunglasses:

1 like
  • PeterGP stopt
  • PeterGP hervalt

0 stemmers

:wink:

4 likes

De formulering is niet juist, het moet zijn:

PeterGP stopt met flipperen.

Peter GP gaat door met flipperen.

Ik stem op optie 1 :stuck_out_tongue:

Gefeliciteerd! :beers:

Maar ondanks ik je niet ken, heeft je vrouw wel gelijk.

Dat gaat niet. Wellicht ben je nu wel-te-vree, maar er komt vanzelf weer iets nieuws.

Ik heb voor nu ook een heel tevreden gezelschap. Maar dat wil niet zeggen dat er een keer iets veranderd. :v:

Maar waarom zou je ook? :laughing:

1 like

Mooie Oris! Ook ik denk dat je toch weer voor de bijl gaat…

1 like

Zelfkennis is een soms irritante maar wel prettige eigenschap… :blush:

1 like

Haha. Applaus. Zou het echt knap vinden al je het bij deze 5 zou kunnen laten. Door de tijd genomen. :clap:

1 like

Dank je! Je bent de enige niet blijkbaar :grimacing: Jullie ongelovigen moeten wel uitkijken, door jullie bijdragen groeit mijn kracht met de seconde :facepunch:t2: :sunglasses:

Ik mis de optie: Ik ben al gestopt :wink:

1 like

Optie één dekt die lading toch?

1 like

Hm, ja eigenlijk wel :sweat_smile:

1 like

Zou maar zo kunnen en ik wens je succes, ik vrees dat het tzt weer begint te jeuken.

1 like

Thnx!

1 like

Het hele universum draait om cycli. Je zal merken dat het na verloop van tijd toch weer gaat kriebelen om iets aan te passen in de collectie.
Maar die is nu wel mooi!

1 like

“Een goede reiziger heeft geen vastomlijnde plannen en de aankomst is niet zijn doel.” – Lao Tzu

2 likes

Dat klopt. Maar de duur van de cycli is altijd onvoorspelbaar en verschillend. Ik heb de overtuiging dat mijn huidige lang genoeg zal duren :smiley:

1 like