Dit Youtube kanaal laat ALLE imperfecties zien van Rolex, AP, Grand Seiko etc

Weet niet of jullie dit kanaal kennen.

Hij heeft onwijze macro shots waarvan je dubbel gaat nadenken over wat voor kwaliteit de “top” aanbiedt. Krassen op de wijzers, stof op allerlei plekken en verfspetters waarvan je denkt hoe dan. AP, Rolex en zelfs Grand Seiko gaan door de mangel.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

11 likes

absurd hoeveel stofjes hier op de plaat zitten :exploding_head:

2 likes

Oh, maar afwerking is toch helemaal niet belangrijk? Geef mij maar een horloge met karakter! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ja, I know. Bizar. Ik schrok ook echt van de Royal Oak. Zoveel krassen op de wijzers.

Niet als je de hoofdprijs betaald.

1 like

Zuur youtube kanaal.

Why? Zijn niet allemaal zo. En het bljjft mensen werk. Is interessant om een reviewer te zien die deze kant ook belicht.

2 likes

Het is jouw framing ervan dan. Die review is prima volgens mij.

Dit zijn fantastische horloges en dan gaan we mekkeren over imperfecties die je met het blote oog niet gaat zien.

Fair enough. Was toch wel beetje geschokt. Wist niet dat dit “normaal” was. Miss naïef maar ik ging er vanuit dat horloges van dit kaliber niet dit soort defects hadden.

1 like

Wat is de hoofdprijs? Er zit echt niet zo veel verschil tussen een horloge van duizend euro, vijfduizend euro of meer. Het is allemaal nepperij.

Had ik al verteld dat de bezels van mijn Omega en Breitling schots en scheef staan? Ja, al zo’n duizend keer! Oh… :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Nepperij?

Ja Guus koopt alleen replica horloges. Neem hem niet kwalijk.

2 likes

Uiteindelijk is het allemaal bovenal een marketingspel. Van kwaliteit is zelden sprake. Onderhoud is ook onderdeel van het businessmodel.

Ik mopper nu een hoop, maar ik vind het allemaal maar wat leuk. Gekkigheid! :slight_smile:

4 likes

Ja joh. Lekker beren over horloges. Leuk toch. Vond dit kanaal vandaag en wilde het even delen.

1 like

Dank voor het delen. De heilige drievuldigheid is toch een beetje minder heilig geworden. :+1:

1 like

Ja thx! Ben ook wel benieuwd wat hij onder een Patek gaat vinden.

Jullie verwachtingen zijn onrealistisch. Geen 1 horlogemaker fabrikant werkt onder een bijna vacuum getrokken omgeving… dit zijn horloges… Geen asml chipfabrikant.

3 likes

Ik vind dat dhr Mehood erg mooiie filmpjes maakt :+1:t2:

Oef meteen die judgement. Is ok. Begrijpelijk. Eet overigens nog steeds vlees hoor. Alleen wel minder. Niemand hoeft te stoppen. Alleen minderen kan geen kwaad, toch? Wel goed om te zien dat dit topic veel losmaakt bij mensen. Was benieuwd naar jullie standpunt. Die van jou is. Foutjes horen erbij. Helemaal ok!

8 likes

Zeker waar! Had de flaws alleen wat minder ingeschat. En zoals ik al zei. Dit zijn maar de exemplaren die de reviewer onder de loep neemt. Zullen genoeg horloges zijn die dit niet hebben of in mindere mate.