Dit Youtube kanaal laat ALLE imperfecties zien van Rolex, AP, Grand Seiko etc

Welles, nietes… Het wordt tijd voor borrelnootjes en een afzakkertje. :clinking_glasses:

1 like

Je zal wel moeten inzoomen. Aangezien het kleine kunstwerkjes zijn voor om je pols, die bestaan uit minuscule onderdelen, is logisch dat je zo ver moet gaan om ze te bekritiseren.

Proost!

1 like

Niet minderen kan ook geen kwaad. Zometeen maar weer eens een koetje inkopen :cowboy_hat_face:
Deze lading is alweer op :grimacing:


Krassen op wijzers van AP heb ik niet kunnen ontdekken. Waarschijnlijk heeft de maker van het filmpje deze eerst zelf aan gebracht omdat hij een hekel aan AP heeft :upside_down_face:
Ik heb hier 20x zoom maar ik zie alleen maar mooi werk. Dit is een complot tegen AP mannen. Trap er niet in :joy:

En daarbij koop je een AP of rolex om het merk toch :crazy_face:

7 likes

Daamnnn krijg er honger van! Ik duik snel mijn nest in. Weltrusten!

Ontopic : man man volgens mij klopt er van t filmpje helemaal niks.

1 like

Stoere meneer foto’s maken met vlees :+1: Dat is een “echte” man. Fijn dat je indentiteit bij het eten van vlees ligt. Bizar dat zelfs ietsje minderen totaal niet tot de mogelijkheden hoort bij jou. Niet minderen kan juist wel kwaad. En je reageert alsof iemand tegen je zegt dat je moet stoppen. Maar goed, dit is een horloge forum dus even on topic.

Snap dat het lastig is om te geloven dat AP ook foutjes maakt. Maar om te zeggen dat deze reviewer een hekel aan AP heeft. 🤦Alle merken komen voorbij in zijn kanaal.

4 likes

Wat klopt er niet dan?

Zegt de nieuweling die prominent en schaamteloos reclame maakt voor zijn Vega toko.
Iets met de pot en de ketel.

Zullen we het gewoon over horloge’s hebben anders kan deze ook zo linea recta het off topic gedeelte in.

Mogguh sjaak. Fijn dat je goed oplet zo vroeg in de ochtend. Ik heb alleen in mijn bio 1 zin staan van wat ik doe. Als iemand anders dat screenshot en tegen mij gaat gebruiken omdat hij interessant probeer over te komen komt dat niet van mij. Ik wil het alleen maar hebben over het youtube kanaal wat ik poste. Dat andere is mijn privé.

1 like

Als u het daarbij laat en u niet zo uit de tent laat lokken is er ook niets mis.
Echter dat is niet hetgeen wat ik meen te herleiden uit uw reacties.

Voelt nu meer als een spelletje “happer” ook wel bekend als:
afbeelding

Is ok. Is niet erg om te happen. Vindt gewoon apart om de reacties te lezen over de fabrieksfouten van erkende merken. Volgens mij vinden ze het gewoon vervelend dat ze zelf een paar van die merken hebben en niet willen geloven dat dit mogelijk is.

Denk ook niet dat ik heel erg hap. Maar als iemand zoals jij iets zegt wat niet klopt. “Promo maken voor mijn privé?” Dan zeg je daar wat van. Neem aan dat jij ook de moeite neemt om iemand te corrigeren als iemand een onjuistheid tegen jou verkondigd?

On topic. Heb je het kanaal bekeken wat ik heb gepost?

Amai amai. Even on topic blijven?

Uiteraard, als je voldoende gaat uitvergroten zal je altijd wel iets vinden. Allemaal zaken die je niet met het blote oog zal kunnen zien. Maar desondanks dat blijft het toch eens interessant om naar te kijken?

Verfrissend om een kritische (macro) blik te zien op horloges terwijl de meeste kanalen alleen maar lovend zijn! Want je, als ze niet op goeie voet staan met de merken kunnen ze geen limited editions samen uitbrengen…

1 like

Helemaal eens. Het is een frisse blik in vergelijking met al die andere Watchtubers. Daarnaast laat deze reviewer ook de mooie dingen zien. Wijzers van bepaalde GS of die van Omega Seamaster. Prachtig!

De reviewer heeft wel een kapot irritante manier van praten, ook dat obligate semi ‘chill’ muziekje eronder krijg ik de kriebels van. Ik kan er niet naar luisteren.

1 like

Interessant. Bedankt om het hier te delen.
Deze video’s werpen toch wel een ander licht op de high end horlogemerken.

1 like

Ik had het persoonlijk niet direct verwacht moet ik zeggen. Voor het geld verwacht je het niet eigenlijk, aan de andere kant is het mensenwerk, zie je het niet met het blote oog en is de afwerking vooralsnog ontzettend knap.

2 likes

Top reactie op zo’n enorme not-done-opmerking. Chapeau!

Ik ga zeker het filmpje kijken. Het zal mijn visie op dat soort merken zeker relativeren. Dat is gezond.

Bedankt voor het delen!

2 likes

Wat heb je hier in godesnaam aan? Wat niet weet wat niet deert toch? Het voegt echt helemaal niks toe om je trots of je langsgekoesterde wens net zo lang te vergroten tot je een onvolkomenheid hebt gevonden. Als je hetzelfde doet op je huid spring je voor de eerste de beste bus.

Ga je dan ook tegen iemand met een AP zeggen dat hij krasjes op zijn wijzers heeft als je ze met 12 keer vergroot onder een microscoop, en dat hij daarom is besodemieterd? Wat het oog niet ziet vind ik niet belangrijk.

Ik volg nu een cursus bij de slager. Kan ik zelf mooi alles slachten :partying_face:
Dus niks minder. Gas erop :cowboy_hat_face:

Die eet vlees :muscle:

Denk dat wij geen vrienden worden :crazy_face:

2 likes

Helemaal eens. Blijft natuurlijk mooi. Paar krasjes doen daar geen afbreuk aan. Alleen bij boven een bepaalde prijsklasse en bij bepaalde merken verwacht ik dit minder.