Do Men Still Crave Status Watches?

Goby o’Brian?

Nee, Rudy Gobert.

Geen familie.

Toyota’s worden ook in Frankrijk gebouwd hoor… :wink:

Net zoals met de lingerie, lucratieve business.

1 like

Nog steeds denk je? Ondanks internet?

Die ‘passen aan huis service’ van jou is onovertroffen.

2 likes

Blijkbaar :grimacing:

Alleen grote maten.

1 like

Geen idee. Ik kom nooit in dat soort pakkenwinkels.

Met jouw werkverleden bij De Waard snap ik dat.

Maar wij hadden toen alleen KS202.

1 like

Deze snap ik niet ???

Wat begrijp je niet?

Google is your friend

Pakkenwinkels

Synoniem voor Herenmodezaken…

EditHeb het opgezocht. Weer een onbetekenend weetje. Drink het wel weer weg. Ik dacht dat je het over ks202 had, die ehhh, wat was het ookal weer.

Me too, raak het zonder drank al kwijt. :joy:

1 like

Zo grappig om te lezen hoe mensen druk bezig zijn ergens NIET bij te horen…“we’re all individuals” :joy: (Voor wie em kent)

Je probeert je altijd met iets te vereenzelvigen…dat geeft een veilig gevoel. Mensen zijn kuddedieren…zebra’s…hoe hard je het ook ontkent, het is zo.

Op statussymbolen ligt in ons Calvinistische landje sowieso een vloek…je mág niet laten zien dat je succesvol bent, dan kakt half Nederland je uit…

Grappige is wel dat je je waarschijnlijk pas die Omega, Rolex, BMW, Hilfiger of Boss, Corneliani…of weet ik veel draagt op het moment dat je je het kunt veroorloven…en dat je afgeeft op mensen die dat doen op het moment dat je je het niet kunt veroorloven…

Status symbolen worden gekweekt door ons eigen gedrag…een Rolex zou lang zo begeerlijk niet zijn als je het voor 2 knaken op de markt zou kunnen halen, juist het onbereikbare maakt het bergeerlijk…(plus de uitzonderlijke kwaliteit natuurlijk)…