Waarom spreek jij over een “je”. Ik voel me niet aangesproken.
Ik ook niet want ik ben zo excentriek als de pest 
Omdat dat het kortste persoonlijkvoornaamwoord is en ik geen zin heb om om mijn k*t iPhone toetsenbord onnodig lange teksten laat staan woorden te typen dan nodig om mijn punt kenbaar te maken, niet wetende dat we hier ook te maken kunnen hebben met de puristen die vallen over woordkeuze en derhalve wellicht niet de moeite nemen om de strekking van het verhaal te begrijpen…
Maar prima dat jij je niet aangesproken voelt…
Patser dus 
Oeps, beetje boos? Waarom gebruikte je geen ik, want zo las ik het. Jij gooit iedereen op de grote hoop. Ik vind dat, dus je (lees iedereen) bent zo. Nu, niet dus.
Ach, ieder zijn gelijk.
Dat gaat hier toch al jaren goed?
Oh, jawel. Maar dat gedoe dat niemand zijn hoofd boven het maaiveld mag uitsteken, Graag zelfs als het schrijvers, fotografen of artiesten zijn. Hier wordt alleen maar geld bedoeld. Zo jammer.
Mensen die dat van zichzelf zeggen,zijn in meeste gevallen juist niet excentriek maar eerder vrij onopvallend normaal met lichte drang naar aandacht en gaan zich daardoor in het bijzijn van mensen apart gedragen (acting)

Geld is niet zo belangrijk, inspiratie daarentegen is onbetaalbaar.

Amen.
Een Seiko kapot slaan en dan met doos en al in de rivier flikkeren maak je nog niet excentriek natuurlijk (hooguit een beetje verward)
Forrertx schreef:
“Zo grappig om te lezen hoe mensen druk bezig zijn ergens NIET bij te horen…“we’re all individuals”
(Voor wie em kent)”
Ik ben een uniek individu en ik hoor dus bij geen enkele groep, behalve bij de groep van individuen…
Dank je he …
Drex in Gobert zn lingerie ziet er in mijn hoofd zo uit 
Nu weer uit mijn hoofd krijgen.
Boos…in tegendeel 
Omdat ik alles behalve een Calvinistische instelling heb…en generaliseren juist de opzet is. Uiteraard zijn er uitzonderingen en wellicht is juist dit forum geen weerspiegeling van de Nederlandse samenleving, maar die samenleving is wel weer het gros waar wij deel van zijn…
Nog nooit eerder iets dergelijks gelezen al hier.
Bovendien het ding was defect, een 5 is dan total loss.
En het is leuk als een watertoerist het doosje evt opvist.
Wow een Seiko en dan een totaal platgeslagen horloge
aantreft.
Da’s toch leuk joh.
Niet alleen jij, lolbroek.
Niet voor die arme vinder…
Och, Japan heeft ook een aardige auto industrie… Worden niet voor niets de betrouwbaarste ter wereld genoemd.