Do Men Still Crave Status Watches?

Niet alleen Japan. De binnenlandse versie had vaak geen verwarming. In Rusland.:scream:

Pff, valt mij nog mee, in tegenstelling tot @marijn :cold_sweat:

2 likes

Bij de Primark was je dan 60 euro verder… :laughing:

Nee, maar daar worden andere dingen over gezegd… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Fok dat man. Ik ga je zeggen jongen, doekoe is belangrijk. Doekoe = Rollies, en rollies zijn bitches for life, mattie.

Still shining! En je Rolex is oud, broeder! Hij (Henkie T.) heeft een nieuwe versie van jouw Rolex.

Ik ga je zegge man, je Rolex is oud. Oud! Whoehaa!

5 likes

Dat doe je goed na man …klasse :joy:

@AstonMartin ziet er in mijn hoofd zo uit:

:grin:

1 like

Zo dan toch huh ? :smile:

2 likes

Vooruit :smile:

1 like

Die is toch gewoon gewassen?

2 likes

Twee halve uien en een scheutje azijn in het water :+1:

Dacht dat het Whoelaa was ipv Whoehaa.
Toch niet helemaal goed? :imp:

Ik vroeg toch niet naar je ontbijt? :wink:

2 likes

:laughing::+1:

1 like

Nee hoor, s90, v90(cc) en xc90 worden in china in elkaar geschroefd/gelast, per trein naar Europa vervoerd…

Conclusie: een horloge is een statussymbool bij uitstek behalve voor leden van HF. :innocent::innocent::innocent:

Ik koop mijn horloges in de eerste plaats omdat ik ze mooi vind. Niet om wat anderen ervan vinden.
Tegelijkertijd vind ik het wel leuk dat mijn budget van € 500,00 naar € <5.000,00 is gegaan (mijn budget is een combinatie van kunnen, wat mogelijk is binnen mijn huwelijk, de tijd die ik kan wachten, of keuze van wat ik op een moment mooi vind).

Het is dan natuurlijk altijd leuk als een vriend, collega of vreemde ziet en erkend dat wat je om hebt waardevol is, of laten we zeggen, je er voor velen bovengemiddeld geld aan hebt uitgegeven. Maar zoals met mijn Oris bijvoorbeeld: verreweg de meesten kennen het niet, en/of hebben geen idee…

Aan de andere kant, als de koop van mijn oude jeugdhorloge door gaat (ben ik mee bezig) ga ik waarschijnlijk net zo blij zijn met mijn Swatch van € 99,00 als met mijn Oris Aquis.

Mijn familie (broers en zussen) hebben me in ieder geval voor gek verklaard :stuck_out_tongue: , maar mijn vrouw begrijpt me tenminste en dat is veel waard :slight_smile:

2 likes

Hahaha ik verslik me bijna in mijn cornflakes :joy:

3 likes

Op alle fronten wordt er zo nu en dan wat opgerekt :wink:

5 likes

I have it on good authority that it should be Whoo-hah.

:slight_smile:

Make you bounce around like this was calypso
Always shine cause I got the Hi-Pro Glow.

2 likes