Do Men Still Crave Status Watches?

Als je status wil moet je doorsparen voor een Patek of een Blancpain, een chauffeur in dienst nemen en een potje maken om je 20jarige topmodelvriendinnetje tevreden te houden.

So lets agree to disagree. Maar iedereen kijkt er anders tegenaan natuurlijk.

Ja Ch… ik bedoel FatC , hou er nou eens over op! , :joy: :wink:
(geen flauw idee waar WC ehh ik bedoel W_G het over heeft )

2 likes

Hihihi leuk hoor!
Beetje ballerig vind ik af en toe ook wel lekker: je moet het leven bij tijd en wijle wel even kietelen! :sunglasses:

1 like

Ik geef nog minder om status. Ik draag geen merkkleding, muv mijn schoenen. Maar zelfs dat is ingegeven door de praktijkervaring.
Het interesseert me niet in welke auto ik rijd, als het maar geen Aziaat of Oostblok auto is.
Horloges koop ik slechts voor mezelf. Maar het zijn zeker geen patserklokken.
Verder heb ik geen gouwe kettingen, ringen of piercings. Ik ga niet vreemd, dus ik kan ook geen status ontlenen aan een jonge blom.

Zijn er nog meer dingen waar je status aan kunt ontlenen?

1 like

Je kunt dadelijk in ieder geval status ontlenen aan het feit dat je bijdrage door mij is geselecteerd voor
"Meest truttige en calvinistische post van de eeuw Verkiezingen". :imp:

Hahaha :sunglasses:

2 likes

Vermeende morele superioriteit? :grinning::sob::sob::sob:

2 likes

Lijkt mij ook niet. Zelf laat ik altijd de mening van anderen zwaar wegen. Neemt niet weg dat ik altijd gelijk heb.

3 likes

https://cdn.meme.am/cache/instances/folder361/500x/57533361.jpg

1 like

Wat is er mis met een Japannert?

3 likes

Hmm, bij mij als het maar geen Europeaan, Amerikaan of Koreaan is :grin:

Dan blijft er toch niets over?

Hoe kun jij nu, als berijder van een Gentleman’s sportwagen, dit gedrocht hier tonen? Ik begrijp daar dus helemaal niets van,

Omdat ik geen oogkleppen op heb en zeker de Japanse auto industrie kan waarderen .

Deze ook niet :thinking:

2 likes

Nog steeds gebouwd in Zweden, ondanks de Chinese aandeelhouder.

Dat is een redial…dat zie ik aan de wielen. :smile:

2 likes

Kia wordt ook in Europa geproduceerd…dus die mag dan ook :sunglasses:

Voordat ik in april jl. lid werd van HF associeerde ik de naam ā€œRolexā€ met een negatieve image, tot ik hier op HF een afbeelding zag van een prachtig horloge welke tot mijn verbazing een Rolex bleek. Daarbij lees ik hier ook de bijdragen van sympathieke Rolex eigenaren! Van mij mogen ze pronken met hun mooie klokje! Zelf hoop ik ooit een keer een Omega te bezittenšŸ˜„.

5 likes

Zie mijn bijdrage …geen Oostblok auto…

Dus tot 2012 Mitsubishi geen probleem :+1:

1 like