Als je status wil moet je doorsparen voor een Patek of een Blancpain, een chauffeur in dienst nemen en een potje maken om je 20jarige topmodelvriendinnetje tevreden te houden.
So lets agree to disagree. Maar iedereen kijkt er anders tegenaan natuurlijk.
Ik geef nog minder om status. Ik draag geen merkkleding, muv mijn schoenen. Maar zelfs dat is ingegeven door de praktijkervaring.
Het interesseert me niet in welke auto ik rijd, als het maar geen Aziaat of Oostblok auto is.
Horloges koop ik slechts voor mezelf. Maar het zijn zeker geen patserklokken.
Verder heb ik geen gouwe kettingen, ringen of piercings. Ik ga niet vreemd, dus ik kan ook geen status ontlenen aan een jonge blom.
Zijn er nog meer dingen waar je status aan kunt ontlenen?
Je kunt dadelijk in ieder geval status ontlenen aan het feit dat je bijdrage door mij is geselecteerd voor
"Meest truttige en calvinistische post van de eeuw Verkiezingen".
Voordat ik in april jl. lid werd van HF associeerde ik de naam āRolexā met een negatieve image, tot ik hier op HF een afbeelding zag van een prachtig horloge welke tot mijn verbazing een Rolex bleek. Daarbij lees ik hier ook de bijdragen van sympathieke Rolex eigenaren! Van mij mogen ze pronken met hun mooie klokje! Zelf hoop ik ooit een keer een Omega te bezittenš.