Do Men Still Crave Status Watches?

Mee eens, en voor mij de belangrijkste reden om geen Rolex te kopen. Er kleeft een bepaald imago aan Rolex waar ik niet mee wil worden geassocieerd, ondanks dat ik een aantal modellen best mooi vind.

Maar hoe weten jullie dat dan. Popt dit op in jullie gedachten?

3 likes

Rolex en status , wat anderen denken , deze discussie is al een paar keer gevoerd denk ik :smirk:

Het is simpel :
Als de keuzes in je leven afhankelijk zijn van wat anderen denken , dan leid je een kortzichtig leven.
Doe je eigen ding , draag wat jij mooi vindt en waar jij een goed gevoel bij hebt.

Ik draag :
Omega P.O - vind ik mooi.
Grand Seiko - vind ik mooi.
Jah er gaat nog een Rolex bij komen … waarom? , je raad het al , omdat ik hem mooi vind.

Ce n’est pas difficile.

5 likes

Nou sinds dit voorjaar mijn bedrijfs “buurman” (een waanzinnig agressieve wietboer) iemand doodreed ivm een Rolex heeft dit merk voor mij een hele bijzondere status ja…

1 like

Wat is je punt precies?

1 like

Zucht…

Dat is het zelfde als zeggen : Gordon rijd Audi … Audi is dus voor homo’s
Dubbel Zucht.

1 like

2 likes

Associaties zijn in een mensenhoofd zeer sterk verbonden aan gebeurtenissen.

Probeer 't gewoon te begrijpen dat ik om die reden NOOIT een Rolex zal willen hebben.

Oh, laat maar dit is een uitgemolken thread van 5 jaar geleden… :-1:

1 like

Nou niet overdrijven, captain, 2 maandjes maar.

1 like

Je zou ook kunnen zeggen vanwege een horloge, en nooit een horloge dragen.

1 like
1 like

Klopt niet ik rij geen Audi(???) :sunglasses:

2 likes

Ik zie als eerste datum juni 2012?

De opgeheven account gaf het aan + taalgebruik + steeds over Israel beginnen

Ik zie 12 juni, daarna zie je posts van 13 juni. Enz.

Oh, oeps, ik dacht van 2012 :joy:

2 likes

@James_T_Kirk heeft absoluut een punt.

Ik lees ook wel eens over het verschil tussen mrt. '15 en mrt. 15 heen. Heb het wel een jaar geleden eens aangekaart bij Jur, maar de tip is vooralsnog verdronken in de vele andere nog uit te voeren verbeteringen :wink:
Er zou gewoon “15 maart” moeten staan, en “maart 2015”.

2 likes

Wahaaa, dit topic blijft al heel lang leuk! :rainbow:

Ik geef niets om status. Daarom ga ik met een reparatie, bandje of nieuwe aanschaf bij de juwelier met mijn duurste klokje om naar binnen en hoop dat hij/zij mijn Audi voor de deur ziet. (Ik maak wel eens een grapje, maar nu niet - dus ben ik een beetje een balletje)

1 like

Steeds? Que?

2 likes