Ik raad in dat geval whisky aan, een paar druppels water “breekt” vaak de aromas open, met extra genot tot gevolg. Zo wordt uw gevoelig snaar, zo vaak alhier geraakt in de avond uren, een bitterzoete karakter eigenschap in plaats van slechts bitter.
Toch mooier, ook zo met de loep erbij
Veel smakelijker dan veel tequila’s. Niet alle.
Hoezo? Ik ben wel van de shemales. Helaas wonen er te weinig in de buurt.
Ook dat is een honderd procent verbetering. Wat @Dao zegt.
Ik heb me vijf dagen ingehouden om daar grappen over te maken. Omdat het niet kan en moet.
Vind het eigenlijk wel mooi met die andere bezel. Heeft een vintage oyster gehalte zo.
Dat vond ik dus ook. Daarom heb ik contact opgenomen met Crystal Times en heet hij de HDV bezel.
Je hoeft niet te gokken waar HDV voor staat.
Inderdaad
Hee, als je dan toch in contact bent met aftermarket-onderdelenboeren, kun je dan niet gelijk een setje stick wijzers van de juiste lengte laten maken? Waarbij de minuten nipt in de buurt van de secondentrack komen en de uren iets dichter op de indices komen te zitten? Want dit ziet er natuurlijk uit alsof je de wijzerset uit een dameshorloge hebt geschroefd van zo’n 34mm.
En we hebben een winnaar (met een klein dingetje :-))
een hele mooie Oris Aquis Date 37mm met die diepblauwe wijzerplaat. Echt schitterend horloge.
Goeie deal op Chrono, en klokkie kwam mooi op tijd vandaag binnen. Mijn dochter is er superblij mee, maar ze mist alleen voor het comfortabele (en wellicht voor de groei) een of twee schakels in de bracelet. Dit wordt de volgende jacht (of heeft iemand iets liggen of een goed adres?)
Er was geen betere keus !
Prachtig horloge !
Denk dat je het beste een dealer kan benaderen. Denk niet dat veel mensen hier schakels hebben vd 37mm dames aquis.
nee, dat denk ik ook niet :-). Ga straks even langs twee dealers hier, en heb ook berichtje richting Oris gestuurd. Nu nog even Ebay scannen…
De Oris boutique in Amsterdam kan denk ik wel wat betekenen voor u.
Alsof ze daarna niet meer komen bedelen!
Toen mijn oudste achttien werd ben ik inderdaad samen met haar gaan winkelen, en haar keuze is op een Certina kwarts gevallen. Was niet mijn keuze geweest, maar ze draagt hem nog steeds. De fotocamera die ik voor haar kocht (omdat ze ook interesse in fotografie toonde) ligt echter al een paar jaar in een hoekje. Dus daar had ik haar ook beter zelf kunnen laten uitzoeken …
Die Oris is een mooie keuze! Zoiets had ik dus gekozen in plaats van die Certina
En de jongste dochter wilde helaas beslist geen horloge toen ze 18 werd
Nou, deze is er anders maar WAT blij mee…
Voor mijn jongste (zoon, 15) net deze gescoord om op het juiste moment te geven. Die vind ik zo leuk, die kan ik desnoods ook zelf dragen (en voor dat geld… ongelooflijk)