Bij timepiecebank staat een longines in aanbieding, heel mooi.
is inderdaad ook leuk !
dat is inderdaad een van de overgebleven kandidaten, samen met een Hamilton Seaview (37mm).
Zelf vond ik nog een hele mooie Oris Aquis maar helaas vond zij de lichte wijzerplaat icm het stalen huis en stalen band wat minder mooi. En andere Aquis weer stukkie boven budget…
Wat zou ze vinden van een Seiko sportura kinetic?
Daar zit een 5M82 kinetic uurwerk in.
37mm kast, 18mm band, saffierglas.
witte mother of pearl plaat met steentjes, een goud(kleurige) kast en bezel met inlay en op een wit leren bandje: SKA876p1
of in een stalen kast, stalen band met v-clasp en met indices op de plaat en een andere tint mother of pearl: SKA779p1
stalen band met steentjes: SKA881p1
stalen band met gouden randjes en indices: SKA878p1
Hi, dank voor het meedenken. Nou die eerste zeker niet. Die tweede in staal vind ik wel mooi. Maar ik heb eerder een Oris Aquis laten zien in bijna dezelfde kleurstelling en die vond ze minder mooi
???
Om wie gaat het ?
je hebt gelijk: ik had moeten zeggen vindt ZIJ mooi… en ik geef haar gelijk
ze vond deze bijvoorbeeld ook erg mooi, maar dan met donkere ipv lichte wijzerplaat.

en die heeft wel iets weg van die Seiko. Behalve dat Oris iets begrotelijker is
De Oris zit inderdaad in een andere prijsklasse.
Ik keek naar een kinetic, omdat het quartz is maar toch met een mechanisch element. En een sportura omdat die knipoogt naar een duiker, maar dan als dameshorloge.
Maar goed, ik heb natuurlijk geen idee wat ze leuk zou vinden.
Er was ook een blauwe variant met diamandjes. SKA873p1
Ik vind vintage voor jonge meiden zelf erg cool. Een klassieke Omega bvb. Gaat ze zéér ‘hipster’ vinden
ja, is zeker de moeite waard om naar te kijken!
mee eens… maarja …
Dit gaat helemaal goed komen !
Dat is een mooie, welk model is deze Seiko?
Eh, is dat in dit land niet zestien of achttien? In sommige culturen, soit. Maar hier heb ik nog nooit horen zeggen dat 21 bijzonder is.
Amerikaans cultuur-imperialisme, dat is het.
Tot hun 21ste ben je nog deels verantwoordelijk voor je kids in NL recht, zie bv “voortgezette onderhoudsplicht” oa
Seiko SARB033 met een 037 dial a.k.a. “Seiko Shemale”.
Dus toch een sarb, was het niet zeker. Ben aan het rondzien voor een mooi horloge voor mijn vriendin maar 37mm is toch te groot voor haar smalle pols
Dan is het een mijlpaal voor de ouders, niet de kinderen.
Dat je die mensen kids noemt Is in naam der wet onterecht: vanaf je achttiende ben je volwassen. In naam der Nederlandse taal huil ik iedere keer in m’n tequila als iemand z’n kinderen kids noemt, maar dat terzijde.
verdorie man die tequila heeft geen zout meer nodig op deze manier, nog wat van die azijn zeikerds er bij en je hebt een compleet tequila shotje!