On topic:
Precies dit. Hij is echt heel tof.
On topic:
Precies dit. Hij is echt heel tof.
Dit past meer in het straatje: HF moet het OK vinden
Zoals eerder is gezegd zal ik met haar iets uitzoeken. Hier krijg je adviezen als een Seiko 5, wat ik niet echt associeer met een leuke meid van 21…
De Glycine is best een goede kandidaat, al is een automaat met maanfase en datum best een hoop werk met bijstellen, heeft zij hier ook zin in?
Een leuke upgrade vanaf haar DW zal een Tissot Everytime of iets van Junghans (Quartz) kunnen zijn.
Ook heel cool voor een kerel van alle leeftijden.
Wel wat duurder ( heb niet goed gezocht, kwam van alles tegen qua prijs ). Wel quartz, 36 mm, 100m. Persoonlijk wel mooi voor een dametje van 21.
En tja Seiko heeft een hoop, maar da`s gewoon passen. Wel een stuk goedkoper allemaal, maar meestal wat kleiner. Oris geen quartz.
Stop maar, we zijn er uit :
Hahaha vind je het gek? Ik ga never nooit met jou whatsappen! De kans dat je geroast wordt is nogal aanwezig!
Wel als je knipoogjes stuurt. Dan ga ik 300% in de offensief, ik ben er allergisch voor. C u on WhatsApp
verhaal krijgt misschien een kleine wending… heb eerder per ongeluk duikers aan haar laten zien… en nu lijkt de voorkeur richting duiker(achttien) te gaan …
heb nu twee kandidaten staan:
Hamilton Jazzmaster Seaview (37mm)
Longines Hydroconquest op tweede plaats
Seiko?
Citizen?
Zoals enkelen al aanhalen, maak er samen een leuke zoektocht van. Ik denk dat het ‘samen shoppen’ voor je dochter binnen enkele jaren mentaal evenveel waard voor haar zal zijn als 't gekochte werkje zelf. Als ze een kwalitatief uurwerkje krijgt onthoudt ze die dag met wat geluk voor de rest van haar leven.
mmmm, zal aan mij liggen… maar bij Victorinox moet ik toch altijd aan zakmessen denken…
Yes, heb ook een dochter vzn die leeftijd
Ik meen me te herinneren dat citizen een mooie blauwe eco-drive duikert heeft:
Maar… 21 is best wel een bijzondere mijlpaal.
Juist iets voor bijzondere momenten of chique/business momenten misschien?
Met ruimte om de caseback te graferen
Eterna is automatisch
Quartz, meer high end dan de prijs doet vermoeden maar pas op, nog import kosten
Duikert, high end HAQ, al in de EU. Let op bracelet maat wel opvragen
Nog een wild card: diamonds are forever
En brand recognition is ook een dingetje op die leeftijd
Maar gefeliciteerd
Geniaal. Een berg stoffige ouwe lullen advies vragen voor een 21-jarige
Succes!
#galekkersamenshoppenvooreenhorloge
Superduper hip and happening. Ouwe lullen horloges kunnen altijd nog.
Ik zit in dezelfde leeftijdscategorie als je dochter. Ik zie vooral DW-achtige horloges bij deze meiden (Oozoo, Cluse etc), ken er eentje met een kleine maat Rolex Datejust. Zou toch wel eerder voor iets klassieks gaan dan een duiker. En maak er inderdaad een leuke dag van en ga gewoon overal kijken. Ook als ze een modemerk helemaal fantastisch is, die gewoon doen. En wil ze niet gewoon liever Quartz? Ken weinig vrouwen met automaat/handopwinder
Deze gaat zij heel mooi vinden.
Staal, parelmoer wijzerplaat, saffier glas, ETA quartz, 100 meter WR.
Elegant, mooi afgewerkt en het kan tegen een stootje
https://www.boumanonline.nl/horloges/tissot-pr-100-t1019101112100
Yep, ik!
(Sorry ik ben enigszins aangeschoten en op dit moment klinkt een dochter van 21 boeiender dan een hologe).
Een mooie Tissot zou toch moeten lukken voor jouw budget en haar smaak.