De “horlogemarkt” is ook veel breder dan de maker van die video “behandeld”. Dus om nou de hele markt te dood of niet dood te verklaren…
Iemand is weer eens bezig met de topictitel (heel irritant!)
Waarom verandert mensen deze titel? Wie kunnen dat overigens?
Iedereen met TL3, maar tegenwoordig kan je niet meer zien wie het gedaan heeft. Enkel topicstarter.
Dit zou wat mij betreft ongedaan moeten worden…
Als je genoeg dure horloges hebt gekocht dan kun je dat nee gekkigheid kun je als je een bepaald trustlevel hebt.
deze is fantastisch houden zo
snel voor ie weer weg is.
Goeie foto zo ernaast
Geintje is leuk, maar dit slaat inderdaad nergens meer op.
Waarschijnlijk krijgt iemand binnenkort een ban. Kunnen nu alleen niet zien wie
Het zal toch niet… Nee, die is met pensioen… …toch…?
Wanneer het weer economische crisis is, zal er meer aanbod komen van mensen die hun precious watches in cash om willen zetten. Prijzen dalen, handelaren zijn spekkoper (of ze ook spekverkoper zijn op dat moment valt te bezien).
En trekt het tij weer aan…hup.
Is niet de vraag of prijzen gaan dalen, maar wanneer. Crisis is van alle tijden.
Zomaar wat gedachten.
Schrok me de ziekte toen ik de titel las. Gelukkig niets aan de hand maar dit is smakeloos hoor
tja je had er bij moeten zijn.
Als je nu kijkt staat het inderdaad wel een beetje euh…vreemd ja .
Ik hoop het. Ik blijf maar af van het topics wijzigen ivm risico op een ban.
Wie is ons ontvallen.
Waar kan ik mijn deelneming betuigen?
Nooit meer is voor altijd…
Voordat ík weer verdacht word: ik heb nog nooit een topictitel gewijzigd en ben ook niet van plan dat te doen.
Hoewel je ongetwijfeld ook daar weer een badge voor krijgt.
Wie zegt overigens dat TS zelf de titel niet heeft gewijzigd. Ik vind dat hij zich nogal druk maakt in deze discussie.
Smakeloos.
Dat kan-ie niet. TL-2. OK, ik ga TV kijken…
Doe even een net voorstel voor een topic titel, verander ik hem met de risico van een ban.