Doen of niet? Seamaster 300

Beste HF leden,

Ben momenteel weer eens op wandel en zag net een nieuwe Seamaster 300 liggen bij de AD die hij graag kwijt wil. Met een hele fikse korting. List prijs is €7300.

Wat is jullie advies? Welke prijs zou een “meteen toeslaan” prijs zijn volgens jullie?

Er lag trouwens ook nog een witte (keramische) Speedmaster DSOTM of is dat dan WSOTM met fikse korting.

Uiteraard compleet en met 5 jaar garantie.

Ik ben nog een uurtje of 2 in de buurt dus zit te twijfelen…

Fotootje van Omega erbij.

.

3 likes

Ik zou pas happen bij minus 50% als het horloge je verder niet ligt.

2 likes

Je doet je naam eer aan :grinning:

Qua prijs moet je doen waar je je goed bij voelt

2 likes

Het horloge ligt me uiteraard wel. Anders zou ik de vraag niet stellen. Maar het blijft een impuls aankoop dus daar moet dan ook een scherpe prijs tegenover staan.

Indien van AD dan zeker 40% korting (als hij hem echt kwijt wil)’

Ik heb niet het idee dat het dé Omega’s zijn.

40% minimaal idd.

1 van de mooiere seamasters voor mij, met name de zwarte versie.

Die staat bij wwwatches voor 4.400 te koop dacht ik.

Geen idee wat de juwelier als korting bied op de blauwe.

Inderdaad, dat lijkt ook een nieuwe te zijn. Je kan dit model dus makkelijk met een fikse korting vinden blijkbaar. Geen idee of blauw moeilijker te vinden is dan zwart.

Meeste wat hij verkoopt is nieuw.
Aantal jaar geleden een speedmaster daar gekocht.

Volgens mij kan je hem ook contacten voor andere modellen.

En zo ziet het er uit op de pols (nog niet gekocht).

3 likes

Lijkt mij ook nieuw. Ben alleen bang dat een AD geen 50% korting geeft… maar proberen kan altijd :slight_smile:

Anders laat je hem toxh zien waarvoor je een bij www kan kopen.

Noem is een prijs dan kan er ook bepaald worden of het een goede prijs is.

1 like

Volgens mij is de blauwe Seamaster Titanium en die bij WW in staal. Ik denk dat je tussen de 5 en 5.5k een goede deal hebt.

Ik ben benieuwd!

2 likes

Dat schaadt de doorverkoopkansen zo :stuck_out_tongue:.
Zonder gekheid vind ik korting geen rede om een horloge te kopen. Ik zoek oas naar korting als ik een model heb uitgekozen.

3 likes

Thnx!

Pffff, vermoeiend. Dan stel je de vraag niet hier toch? Dan blijft het een eigen keuze of je de korting voldoende vindt.

2 likes

Dat dus. En daar hoort ook een heel ander prijsje bij.

1 like

Bij twijfel / impuls aankoop niet doen, eigenlijk een heel makkelijk advies.

In dubio abstine.

1 like

Listprijs is inderdaad 2.1k hoger voor de blauwe

1 like

Titanium? Dat is wel gelijk andere koek met bijbehorend draagcomfort :sunglasses::heart_eyes:

Voor 73 gaat hij hem nooit verkopen, weet hij ook. Voor 50% / 60% pakt hij zijn inkoop terug en is af van zijn winkeldochter. Jij blij met een mooi klokje.

1 like