Doen of niet? Seamaster 300

:nerd_face:

En?

Het eerste wat ik dacht was €5k. Waarom? Klonk wel lekker… :wink:

:kissing_heart:

Zo te zien is het horloge niet in de stickers en dus ten diepste tweede hands. De helft lijkt mij fair.

:point_up:

1 like

Is waarschijnlijk nog niet door iemand anders aangeschaft en gedragen. Lijkt me dus niet tweedehands, meer ‘nieuw, uit de stickers’.

Sorry maar als iedereen het horloge gaat passen en er zit een tiny swirl op dan is het voor mij niet nieuw meer en dus gebruikt of wel een showmodel! Ik zeg ook alleen hoe ik er over denk. Iedereen het zijne daarover. Ik zou er in ieder geval net zo veel voor betalen als voor een tweedehands horloge

Nou maar hopen dat je nieuwe DJ (tzt) niet door anderen gepast gaat worden :wink:

1 like

Dacht het niet, uit de stickers en ik neem het niet mee!

Dit geldt ook voor schoenen, “ik ga voor u de linkerschoen er bij pakken” mijn antwoord is dan laat maar zitten. Een nieuw paar of niet, ik ben niet tegen tweedehands maar dan ook niet voor de volle prijs.

2 likes

De 2 uur zijn wel voorbij. En?:no_mouth:

Kolere heb eigenlijk nu al genoeg van het wachten en het is nog maar net begonnen :joy:

1 like

Weliswaar niet de Blauwe/Tita. , maar man man man. In het echie zo mooi. Mooier dan de nieuwe Seamaster pro.

Plaatje van het web.

5 likes

Zo te zien “grijpt” de kast niet zo om de pols en lijkt het zodoende wat uit te steken aan weerszijden van de pols.
Dat is nu eenmaal de vorm van de kast. Niet mijn voorkeur.

Mooi horloge maar niet voor een prijs bóven de 3500 euro.

Dat is mijn opinie

1 like

Dit is de mooiste Seamaster die er is, deze kleur en het titanium maken hem echt geweldig!
Als je het mij vraagt een chiquere uitstraling dan een Sub (die natuurlijk al geniaal is) en lekker zeldzaam.

De enige die mij zou doen twijfelen is de ‘57 editie van de 300.

Maar wat een plaatje is dit toch.

Doen dus, al vraagt ie €7250,- :wink:

1 like

Wel, ik zat vast in vergaderingen tot nu. De shop is dus dicht. Maar morgenochtend ben ik nog in de omgeving dus heb een herkansing.
Het horloge heeft wel nog stickers op de achterkant en ook op de clasp. Maar het zal natuurlijk wel een paar keer gepast zijn, dat wel. Daar ik echter het horloge meteen zou dragen maakt me dat niks uit. Belangrijker is de vers gestempelde garantiekaart en rekening.
Het is zelden dat je zo een model afgeprijsd ziet, vandaar mijn reactie. Uiteraard vind ik hem mooi, anders zou ik het niet overwegen.
En ja, de blauwe is dus Ti en dat voel je ook aan het gewicht, vooral aan de bracelet.

Nachtje slapen en dan morgen beslissen. Misschien een bod doen dat iets onder de vraagprijs ligt. De beste deals doen een beetje pijn aan beide zijden…

8 likes

Het horloge is f*cking mooi !!!

2 likes

Reden genoeg! :+1:t2:

Haha, lekker moeilijk doen om het moeilijk doen.

2 likes

Echt he. Wie wil er nou alleen een rechterschoen…

3 likes

Het kan aan mij liggen maar heb ik de huidige vraagprijs gemist? Ik heb wel de lijstprijs gezien maar niet wat de prijs is die ze er nu voor vragen… of hou je die ‘op de borst’ omdat anders de HF koopjesjagers je misschien gaan pesten door morgenvroeg meteen het horloge te kopen. :sunglasses:

Dat juweliers demomodellen of ‘old stock’ afprijzen is tuuk logisch. Neem aan dat terugsturen naar Omega geen optie is. Of zouden ze dat wel doen? :thinking:

1 like