Doen of niet? Seamaster 300

Omdat het kan;

Hier nog een plaatje van de stalen versie under wine.

Net zoals z’n baasje in z’n element.

In close up, zie de waardeloze wijzerzzzz. :rofl:

5 likes

gefeliciteerd :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd met deze fraaie Omega! Geniet ervan :sunglasses:

1 like

Hahahahaha deze verdient een dikke like :rofl:

1 like

Whahahahaha gewaagde reactie hier tussen de Rolex, omega en GS fans :rofl:

1 like

Weet je, ik wil het topic niet kapen, dus ik laat het hier even bij: Zoek mijn NA van m’n GS op als je een discussie over onderhoud en comfort wilt, zou ik voorstellen.

Dan kunnen we ook weer even over 904L staal versus 316L staal bakkeleien, want dat inteesseert TS in dit topic ook niet omdat ie gewoon straf aan de geharde titanium is.

Kijk! Zo hoort het met 'n duurkert! Gewoon in de vin bonjouren dat ding, en niet babysitten. Wel even lauwwarm afspoelen want nogal plakkerig.

@Nozomi heeft zelf Omega’s, dus het mag. :slight_smile:

2 likes

Ik ben nu eigenlijk op het punt dat ik het merk Credor zou willen laten deelnemen aan deze discussie, maar geen idee waarom eigenlijk en vooral hoe…
De Omega is supergaaf. Gewoon keihard binnenhalen en Nooit meer de deur uit !!!

1 like

Mijn zelfde ervaring met dit model. Destijds in een winkel gepast. Vond em gelijk niet mooi staan.

Door de gebakken lucht rondom 007 met ingebouwde ‘wekker’ toch gezwicht icm de nato :see_no_evil:

Nee, de wsotm is echt wit

De gsotm is dus grijs.

En daarnaast is er de nieuwe gsotm meteorite

Check. Maar net ervoor wel aflikken!!

1 like

Tja en zo kan Omega er nog wel even op doorborduren… of de modellen er allemaal mooier op worden, vraag ik mij af.

1 like

Afgelopen weekend had ik de onderste 2 om bij een AD…Dat rosé (Sedna) lijkt meer op brons…die wijzerplaat was wel mooi maar niet spetterend voor mij dan…the Grey Side blijft mijn favoriet…oh en de chrono werkt heel soepel…