Doen of niet? Seamaster 300

Een horloge, en elk ander product, moet afgewerkt zijn naar zijn waarde.

En zolang je genoeg inzoom zal je altijd oneffenheden ondervinden.
Gelukkig kijk in naar horloges met mijn twee ogen, en niet met een microscoop.

Gefeliciteerd met de aankoop.
Maar wat was nu de doorslaggevende prijs?

3 likes

Van harte. Prachtig horloge. Ik heb hem in het zwart gehad. Op donkerbruin leer pakte dat ook erg goed uit vond ik. Een duiker op leer? Tsja, het zag er gewoon ook heel goed uit. Aardig om af te wisselen.
Geniet!

1 like

Ik heb gehoord dat TS 'm mee kreeg voor twee Snickers en een Nuts.

3 likes

Zit te denken om eens de nieuwe RubberB swimskin te proberen. Want hij gaat spoedig het sop in. Gebruiken waarvoor hij gemaakt is!

1 like

Laat ik het zo zeggen. Normaal krijg je bij aankoop van een dergelijk horloge een glaasje champagne. Ik heb het moeten stellen met een glaasje water. En een Snickers die ik zelf meegebracht had…

7 likes

10 euro korting dus? :joy:

Gefeliciteerd met je NA - heel mooi!!

1 like

Gefeliciteerd! :+1:t2:

1 like

Mooie Seamaster hoor👌

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinst.

En verbaasd over de ongegronde oordelen en aannames van sommige hier.

1 like

mooi ding, ben wel benieuwd naar de prijs, hoeft niet geheimzinnig over gedaan te worden toch :)?
Matte plaat, blijft het mooiste!

1 like

Die is zelfs zo nieuw dat de site van RubberB 'm nog niet kent voor dit horloge. :hushed:

Of ik zie het niet goed.

Nou, dan zul je het met Rolex moeilijk krijgen, want AD’s moeten de stickers verwijderen van Rolex, en geven daar al meer gehoor aan.

We gaan het meemaken. Ik zal alvast bellen dat men er van af blijft. Ik wil ze er zelf afpeuteren :raised_hands:. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Prachtig, gefeliciteerd met je mooie aanwinst en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst!

Overigens, wie A zegt moet ook B zeggen. Had dan niet over de fikse korting gesproken… nu wilt men ook weten hoe en wat. Dit toch verzwijgen zonder reden van opgaaf doet vermoeden dat dit puur voor de flipperwaarde is.

Ik vind het overigens geen mooi horloge, maar dat is persoonlijk.

Bijna niemand vermeldt hier zijn aankoopprijs. De TS bespaart zichzelf weer allerlei opmerkingen over te hoog, te veel, zou ik nooit hebben betaald, niet genoeg, enz.
Jij kent dit forum toch ook. :smirk:

7 likes

Ja goed plan. Toen ik mijn Sub vorige maand ophaalde was hij al kaal. Ik kreeg zelfs de plastic ring en de tag met serie nummer niet mee. Gek genoeg nam ik er genoegen mee :wink:
Een stalen Submariner op kunnen halen bij de AD is tegenwoordig blijkbaar al een voorrecht

Als het om te flipperen was dan zou ik hem toch niet dragen, wel? Beter in de stickers houden. Straks worden alle Rolex fans helemaal geil van een horloge met stickers.

5 likes

Gaaf man geniet van je NA wat een schoonheid :+1:

Wat als het zo zou zijn, jouw beslissing! Één horloge flipperen (met winst) maakt iemand nog geen handelaar.

Yep! Liefst met stickers :slight_smile::+1: :+1:

1 like

Hoe vaak blijf je dit nog herhalen ? Normaal haal je er dan ook nog Grand Seiko bij, want dat is voor alles, betreffende horloges, jouw referentie geloof ik.
Ik ben het hierover helemaal met je eens: GS is echt mooier afgewerkt, dan Omega en Rolex, maar laat iemand anders ook blij zijn met hun keuze, zonder steeds dat afwerking en polijst verhaal aan te halen.
Je zult het bijna niet geloven, maar er zijn mensen die gewoon met het blote oog naar een gebruiks-horloge (zoals bv een Submariner) kijken ipv alleen door een macro lens, en ook bij Rolex weten ze vast wel dat de harde rhodium GS wijzers mooier gepolijst zijn dan de veel zachtere witgouden wijzers van Rolex, maar vinden dat net als 99,9% van de kopers niet zo belangrijk en genieten liever van de mooie gloed van het corrosie vaste edelmetaal ipv steeds door een macrolens te moeten kijken hoe glad de randjes van de wijzers wel niet zijn.
Soms is goed, goed genoeg. En bij een horloge dat bedoelt is voor een leven lang dagelijks gebruik, zijn andere factoren wellicht meer van belang, zoals afmetingen, draagcomfort of onderhoudsgevoeligheid. Hierin komen Omega en Rolex veel meer met elkaar overeen, dan bv GS, die qua polijsten op het niveau van bv JLC zit, maar het op andere gebieden soms laat liggen (vaak erg dik bv).
Kwestie van persoonlijke voorkeur dus.

On Topic: deze Omega ziet er op de pols fantastisch uit en is ook technisch een hoogstandje. Qua anti magnetisme is hij zelfs ongeevenaard. Prima keuze :+1:t2:

7 likes