Ah, dus jouw antwoord op de vraag of Guess meedoet in de horlogewereld zou “Ja” zijn.
Prima, kan ik mee leven.
In dat geval doet de Zeeman ook mee in de Haute Couture, zij verkopen immers ook kleding.
Ah, dus jouw antwoord op de vraag of Guess meedoet in de horlogewereld zou “Ja” zijn.
Prima, kan ik mee leven.
In dat geval doet de Zeeman ook mee in de Haute Couture, zij verkopen immers ook kleding.
Waarom daar zo specifiek over zijn? De meeste mensen kijken niet verder dan wat ze zien in de etalage. En dat is het grootste deel van de verkoop. Slechts een klein deel zijn mensen zoals wijzelf hier op HF.
Zij kopen kleding
Exact, je maakt mijn punt. Guess koopt de horloges
Edit: Maar heb mijn post toch even aangepast, stond verkeerd
Het hangt af van hoe je “horlogewereld” definieert. Ik zou zeggen dat Guess net zo goed “meedraait in de horlogewereld” maar niet in de ‘haute horlogerie’ als Zeemand “meedraait in de kledingwereld” maar niet in de ‘haute couture’.
Correct. Maar de topicstarter @Kamphuis kijkt dus wel verder omdat hij een goed horloge wil. Nou, dan kun je beter duidelijk zijn.
kleding is kleding… dat daar onderverdelingen in zitten is alleen voor een bepaalde groep mensen interesssant. Ik koop bijvoorbeeld alleen mode merken en geen haute couture net als de meeste anderen.
Heerlijk lieve gedachtegang. Alles en iedereen is gelijk ️
prima, vindt alleen dat men hier “goed” te snel linkt aan alleen dure horloges… En dit kan best een goed horloge zijn.
Das niet waar. Seiko doet zeker mee en is niet (echt) duur
Ik geloof niet dat de afwerking van een Guess op hetzelfde niveau ligt als een Seiko van hetzelfde bedrag en die zijn niet te duur.
As always broeder, great minds think alike.
Klopt daarom noemde ik ook een seiko 5 in mijn eerste bericht en zei ik “te snel” en niet “altijd”
Jij moet de politiek in! Je kunt werkelijk alles rechtpraten
yes maar jouw definitie van goed kan afwijken van iemand die een Hilfiger horloge mooi vindt en koopt.
Goed lezen is een vak, weet ik alles van…
Maar dan wel klimaatneutraal anders moet er eerst toestemming van mevrouw Kasper komen.
Ben je leraar nederlands? Of voorleesvader van de week?
Nou weet je, dan stuur je een Guess en een Seiko van hetzelfde bedrag naar Fratello, Hodinkee, Monochrome en naar Worn&wound voor een budget vergelijk.
Wat gaan ze zeggen denk je? En nee, mijn definitie van goed is gewoon goed
maakt dat uit…
ik vindt het alleen jammer dat men hier soms vergeet waar het allemaal om gaat, liefde voor horloges. En als iemand een horloge fantastisch vindt die ik helemaal niks vindt wens ik hem er veel plezier mee ipv even te melden wat er allemaal mis is…
Ik koop een horloge omdat ik hem mooi vindt, niet hoeveel likes ik hier op HF krijg.
Hahaha jij bent echt raar man.