Doet een Guess horloge mee in de horlogewereld?

Jij maakt er een heel andere discussie van.

3 likes

en hoeveel mensen die een hilfiger koopt weet van worn and wound af en kijkt naar reviews. Precies wat ik bedoelde met mijn opmerking waar je antwoord op geeft

Bruhhhh are you dense? :joy:

Ja, ik snap dat ze goed verkopen bij de Bijenkorf. Maar @kamphuis meldt zich niet voor niets aan op een horlogeforum.

2 likes

TS zit allang op het terras terwijl iedereen hier verder bekvecht over horlogemerken
 :joy:

4 likes

Ik ga ook bier drinken.

Toedels!

1 like

We kunnen lang er over lullen, maar het is heel simpel.

Bij een horlogeliefhebber, die zich verdiept in de achtergronden, zal een Guess nooit “meespelen in de horlogewereld”.

Dat zegt niets over of het geen leuke horloges kunnen zijn. De kwaliteit en totstandkoming is simpelweg niet up-to-par.

W.E Bedankt!!

ik ben geintereseerd in een horloge dat er gedetailleerd uitziet niet te simplistisch kleine cijfers aviator achtige look eigenlijk qua uitstraling als het guess horloge waarmee ik dit topic begon. Alleen jammer dat er GUESS op staat begrijp ik uit sommige antwoorden. vind de Seiko SSC009P1 ook heel mooi maar als eerste horloge misschien meteen weer wat prijzig al lachen sommigen van jullie misschien om een horloge met zo’n prijskaartje voor mij is het wel veel geld op t moment hahaha.

geen romeinse cijfers

staal titanium of ander staalsoort rond horloge. quartz of solar

en een absolute must is voor mij datumweergave en min 10ATM het liefst nieuw.

2 likes

?
want hier mag je alleen maar komen als je voor de voor HF bekende horloges gaat? Had nergens in de voorwaarden gelezen dat Guess liefhebbers niet welkom zijn maar kan het gemist hebben. :rofl:

1 like

:man_facepalming:t2::man_facepalming:t2::man_facepalming:t2:

Zeg calimero, doe eens niet zo gek. Dat zegt toch niemand?

3 likes

Hier gaat zelfs op dit forum niemand om lachen hoor. Kwalitatief gewoon goed horloge

1 like

Kies wat je mooi vindt en bij je budget past. Genoeg keuzes die ook door Hf leden gewaardeerd worden.

1 like

Je zou je moeten schamen dat je iemand die zich aanmeldt niet richting een echt horlogemerk stuurt. Hij wil graag een goed horloge welke meedoet in de horlogewereld.

En dat is niet een Guess.

5 likes

Is een Casio Edifice EF527D-1AV anders wat voor je? Voldoet volgens mij aan alles wat je zegt, en ik denk dat je dan meer knal voor je knaak hebt dan met de Guess.

Ik zou trouwens sowieso eens een paar dagen uitgebreid op dit forum rondstruinen. Je gaat van alles ontdekken waarvan je niet wist dat je het haatte. :joy: Zo verging het mij in ieder geval, ben hier ook pas net. :wink:

4 likes

dat is inderdaad een prachtig ding!

Bedankt voor de goede tip. dat is wel wat. Ik ga inderdaad overal eens rond kijken en zeker niet over 1 nacht ijs. Ik zoek echt een goed degelijk horloge.

2 likes

Hahahah nou voelt precies andersom. Laat ze lekker genieten van hun horloge

In het blauwe deel hier is voor dit budget ook veel moois te vinden, succes met je aankoop en kies idd iets dat jij mooi vind :+1:t2:

1 like

Ik denk dat jullie allemaal gelijk hebben, @Drebin, @HanDavinci, @Eddio, iedereen die Guess affakkelt heeft gelijk en iedereen die Guess wel prima vindt heeft gelijk. Ja, ze maken fatsoenlijke hippe kwartshorloges, of laten ze maken. Nee, ze spelen totaal geen rol van betekenis in de ‘echte horlogewereld’. Kun je er blij mee zijn? Ja. Kun je er teleurgesteld in worden? Ja.

Ik denk dat we het inderdaad aan Kamphuis verplicht zijn hem te laten nadenken over wat hij zoekt in een horloge, want als hij hier aanklopt om advies, denk ik dat Guess op termijn niet zal blijken te zijn wat hij nu al zoekt. Wat dat betreft heb jij volgens mij meer dan gelijk Han.

6 likes

Pfieew
 Gelukkig, nou dan kan ik dit topic eindelijk achter me laten en op mijn gemak voetbal gaan kijken met een lekker pilsje!

Fijne middag!

2 likes

Of taalnazi? Taalpurist? Taalmastodont?

Iedereen in zijn waarde laten zou ik zeggen ongeacht de keuze. Wil best advies geven naar een gerenomeerd merk voor de kleine portemonnee (Casio, Seiko, Citizen etc
) maar ga niet iemand ompraten als hij voor iets anders kiest. En daar zal ik mij nooit voor schamen