Dom dom dom

Nou juist, even mopperen en weer door. Daarom geen namen etc. ik ga geen gezeik starten waar toch geen einde aan zit waar iemand wat aan heeft.

3 likes

Bij veel winkels mag u een aankoop binnen een bepaalde tijd ruilen. Maar dit mag niet altijd. In een gewone winkel is ruilen geen recht. De verkoper mag zelf kiezen of hij dat accepteert. Een verkoper is in een gewone winkel niet verplicht om een product terug te nemen als u het toch niet wilt hebben. Behalve als het als het product kapot is.

3 likes

De endlinks passen keurig tussen de kastpoten. Dat de eerste schakels wat smaller zijn dan de endlinks is niet zo raar.

Je band lijkt wel ontzettend uitgelubberd overigens zo op deze foto.

1 like

Zijn die schakels vlak voor die endlink sowieso wel op een normale manier verwisselbaar?

Meestal zijn de schakels richting de clasp alleen te verwijderen dacht ik… of je moet echt de hele band uit elkaar gaan trekken.

Zie ook niet direct wat vreemds, naast dat er wat hoekjes missen en behoorlijk veel rek is.

1 like

De endlinks passen goed en zijn de juiste, ik bedoelde de laatste schakels van de bracelet aan beide zijde mist daar de laatste overbrugging van 18,4 naar 19mm en idd lekker lubber maar wel draagbaar

Ik denk dat de laatste schakels niet missen ze zijn gewoon uitgesleten.
Waardoor rechts de speling ontstaat. Want als de laatste schakel zou missen dan klopt de schakel welke nu de eerste is ook niet op de volgende.

Even anders rood is uitgesleten waardoor er bij groen speling ontstaat.

3 likes

Tussen de laatste link en de end link zit een tussenstukje die je kunt vervangen als je de laatste link open trekt met een bracelet repair set

Volgens mij klopt je band gewoon hoor.

Hij ziet er alleen niet meer uit en is nodig aan vervanging toe.

Ze zijn gesleten idd, maaarrrrr :nerd_face: ik heb ze allemaal opgemeten en volgens de boekjes de aantal schakels en een Rolex bracelet service Centre missen toch echt de laatste die het naar 19mm brengen.

En idd flink gesleten

Die hele band lijkt in niet al te beste staat.

1 like

Tijdelijke bracelet heb ik al besteld, dan kan ik hem in elk geval fatsoenlijk dragen. Daarna ofwel op zoek naar een geheel “nieuwe” Rolex bracelet of reparatie (al heb ik een hard in reparatie) :nerd_face:

1 like

De schakels die missen zullen richting de sluiting zitten.

1 like

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de foto’s van de verkopende partij. Zag de band er daar veel beter uit dan?

2 likes

Daar was de rek op de band ook al te zien hoor, zoals gezegd ik had gewoon langs moeten gaan om het in realiteit life te zien ipv op laten sturen!!
Dat is de les die ik geleerd heb

1 like

Daarom heb ik de verkoper ook niet het leven zuur gemaakt en name and shame doe ik niet aan.
Gewoon lesje voor mij, op zoek naar een goede band en basta :smiling_imp::nerd_face:

1 like

Die band lijkt fubar… knappe actie dat je niet verwisselbare schakels eruit krijgt btw.

Verkoper heeft ook wel een informatieplicht.

https://youtu.be/_0Ex0q49SdQ?si=M-Xs87ll1IbSBgoi Dit is dmanier om oyster band te demonteren

Dat ding is uitgesleten en de schakels zijn aan de buitenzijde flink gepolijst. Ik denk dat je het veel te spannend maakt met die ontbrekende schakels aan de endlink kant.

Ik denk dat het ook niet veel uitmaakt wat we gaan zeggen. Je lijkt er overtuigd van dat de schakels ontbreken. Maakt ook niet uit hopelijk vind je een goed band :+1:

Als je het ingesleten wegdenkt en het hele zooitje opschuift klopt het gewoon.

Genoeg ik zal ophouden :sweat_smile:

7 likes

Komt goed, zoals topic al aangeeft dom dom.
Had er gewoon langs moeten gaan.

Dat denk ik ook de ellende mag naar de volgende en geen missende schakels meer. :man_shrugging: En dat terwijl je zo zeker ben van je zaak.

Ik vind het een vreemd verhaal. We helpen je serieus en je bent zeker van je zaak.
Maar als je een advertentie maakt horen we je er niet meer over.

Ik ben nog steeds van mening dat de laatste schakels niet missen. Maar nu het je goed uitkomt ben je het er wel mee eens. Of je bent nog steeds overtuigd maar even vergeten.

6 likes