Dom dom dom

@anon80412769EV, ik hoop, je blijft een HorlogeEnthousiast. Leerervaringen horen óók bij het WIS zijn, helaas wel. Maar het belangrijkste: je hebt me daar toch een práchtige Rolex kunnen bemachtigen. Draag 'm met trots, dat verdient-ie. :smiley:

Ja dat dacht ik ook toen ik die advertentie zag

3 likes

Goeie timing. :rofl:

4 likes

Zoals jullie nu zullen zien zat ik zojuist de advertentie aan te passen, zo snel ben ik nou ook weer niet! :nerd_face:
Maar de magie van het horloge is er wel af

Tja, mijn vrije dag. Heb uitgeslapen en ben nog niet geheel wakkah, hahhaha. :wink:

1 like

Waar was dit eigenlijk? Of was dat al beantwoord?

1 like

Wat een toeval allemaal zeg :joy:

1 like

:+1:

Tjeetje, wat een teleurstelling én wat een eerlijkheid.
Uithuilen, een klap voor je kop geven, hezelf proberen te vergeven en weer verder gaan.
Bedankt voor de waarschuwing !

Ik zou er niet zo mee zitten, eerlijk gezegd. Het horloge is bijna een halve eeuw oud.

Met een dergelijke leeftijd ben ik al heel blij als de plaat, de lume en de wijzers origineel zijn. Als de kast er dan ook nog goed uitziet, prima! Gewoon lekker dragen. Het is geen super verzamelwaardig museumstuk.

En als je die band echt zo belangrijk vind, dan scoor je er nog wel eentje. Die banden zijn de meest goedkope en vindbare banden in de vintage Rolex wereld.

1 like

Ik zou hem zo wel willen dragen, ben de laatste tijd wel een beetje hot voor zo’n 1501

Staat in het blauw

1 like