Dom,onoplettend?

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-antiek/m847625734-prachtige-geserviced-audemars-piguet-royal-oak-horloge.html?c=80906a7f13ccf514b11788e5504db095&previousAction=asqSent

tss, zo hoort hij niet te zijn!.heb je dan zitten slapen tijdens de reparatie/beurt! en als eigenaar als je hem terug krijgt?

ik ben moe… wat moet ik zien?

Vaag! Alsof AP die schroefkopjes niet goed terugplaatst?

zo als ze zitten horen ze niet,…ap service center nl?

Dat kan toch niet? Voor 1400 euro??? En dan zo een horloge terugsturen?

Je hebt de eigenaar gemaild met de vraag hoe dat kan?

ik heb hem er iig op gewezen. maar sorry ,als je als echte liefhebber zo je klok retour krijg vlieg je toch tegen de muur!!!

Misschien was hij nog licht in z’n hoofd van de rekening :smiley:

Is niet de eerste keer dat ik het ziet bij een AP.

Is’t niet gewoon nep??

Elf.

Verbaast mij eigenlijk niet eens meer…Ik heb al veel vaker het idee gekregen dat “een hele mooie rekening” het enige is waar nog een beetje aandacht aan gegeven wordt bij een service beurt.
Met alle respect voor welwillende,kundige en goede service verlenende servicepunten van diverse high end horlogemerken maar er zijn volgens mij helaas veel te veel negatieve ervaringen.

Klopt. Gebeurt ind bijna altijd dus zo vreemd is dit niet.

dus omdat het bijna altijd gebeurd is het niet vreemd. tuurlijk wel. dom dus,of onoplettend!

Waar maak je druk om als het jouw horloge niet is.

nog zo een raar antwoord

Het gaat er om dat je er van uit mag gaan (vind ik) dat jouw sieraad bij het desbetreffende service punt in goede en kundige handen is. Dat jouw kostbaar bezit met de groots mogelijke zorg wordt behandeld en geserviced wordt, beter, mooier, nauwkeuriger, weer schoon en gepolijst bij de eigenaar terugbezorgd wordt.
Als er in dit geval aan de schroefjes zo weinig aandacht besteed wordt ga je je toch afvragen of ze de rest ook niet afgerafeld hebben…

Degene die deze schroefjes weer heeft vastgezet heeft duidelijk geen enkele notie gehad waar AP voor staat. Ik kan mij niet voorstellen dat zo’n horloge bij dit servicepunt maar door 1 persoon behandeld wordt dus de eindcontrole laat ook duidelijk te wensen over. Als je dit(met alle respect) bij de juwelier op de hoek voor twee tientjes had laten doen, zeg je dank u wel en tot de volgende keer, bij een AP servicepunt voor €1400,-- zou mijn reactie in ieder geval iets anders zijn (maar als ik daar raar in ben hoor ik het ook graag)

Dan nog zou ik me er pas druk om maken als het mijn eigen horloge was. Of onthouden welk service punt dit was en hem daar zelf nooit heen brengen (niet dat ik deze ooit zelf zou hebben). Forehand gaf ook al aan dat dit vaker voorkomt. Maar nogmaals, waarom druk over maken als het je eigen horloge niet is.

IWC3799 Schreef:

Verbaast mij eigenlijk niet eens meer…Ik heb al
veel vaker het idee gekregen dat “een hele mooie
rekening” het enige is waar nog een beetje
aandacht aan gegeven wordt bij een service beurt.
Met alle respect voor welwillende,kundige en goede
service verlenende servicepunten van diverse high
end horlogemerken maar er zijn volgens mij helaas
veel te veel negatieve ervaringen.

Het probleem is niet dat er te veel fout gaat, alleeen dat ALS er wat fout gaat, iedereen het meteen in een forum moet vertellen oid…

Je hoort zelden hier van iemand die een horloge een servicebeurt heeft laten geven, waar het prima verliep…

Volgens mij staat het fourum juist vol van positieve berichten over uitgevoerde service beurten…

http://www.horlogeforum.nl/list.php?20

Maar… als het (goed) mis gaat, moet dat zeker besproken kunnen worden.

Overigens zou ik als klant met deze afwijking prima kunnen leven, het is erg snel te herstellen. Hoewel je voor dat bedrag absolute topkwaliteit mag verwachten.

Er wordt een factuur van “Bagijn Customer Service” betreffende de servicebeurt in 2013 bij geleverd.
“Bagijn B.V.” doet het volgende: im- en export van en de handel in exclusieve horloges …
Het is m.i. onlogisch dat een importeur/groothandel ook werkelijk services uitvoeren.
Bovendien is het vreemd dat op de factuur 2 verschillende btw-nummers voorkomen.
Dat geeft te denken.
Zelfs het maken van een valse factuur blijkt voor sommige lieden (te) moeilijk te zijn.

Sander Schreef:

Hoewel je voor dat bedrag absolute topkwaliteit
mag verwachten.

+1

net als wat IWC3799 al zei, bij n gewone horligemaker die voor 100 euro ofzo em even schoonmaakt en smeert zou ik meer door de vingers zien, dan v n dergelijk bedrijf met dergelijke prijzen.

zou t overigens n ‘mod’ kunnen zijn…