Donderdag nieuwe release Omega Bondwatch 60 years Anniversary

Het hing al langer in de lucht en toen eergisteren deze foto op het Omega forum werd gepost was het wel duidelijk; Omega gaat iets doen met het 60 jarig jubileum van de Bond films.

Zojuist heeft Omega op Instagram een filmpje gepost waarin wordt gehint naar het speciale Anniversary model, dat morgen wordt gepresenteerd. Ik ben benieuwd!

12 likes

Spannend hoor ben benieuwd.

Ik hoop dat ze iets met die absurd dikke vouwsluiting op de meshband hebben gedaan. Die vorige paste maar moeilijk onder 007 zijn smoking.

5 likes

60 jaar geleden droeg bond een sub.

5 likes

Ik heb sowieso nog nooit iemand positief gehoord over die mesh, eigenaren inclusief. Blijkbaar zit hij er toch weer op. Ik ben benieuwd of hij is aangepast.

2 likes

Het is ook nog enigzins te vormen:

Goh, zal wel weer een limited worden.

Die unlimited versies zijn volgens mij zowat zeldzamer…

5 likes

60007/60007 :nerd_face:

7 likes

In 1962, 60 jaar geleden droeg James Bond een submariner :sweat_smile:

3 likes

Precies mijn gedachtegang. Sluiting was zo dik als de kast, lijkt mij bijzonder als ze er niks aan gedaan hebben

1 like

Maakt Omega nog wel gewone modellen? Elke keer als mijn klok slaat (elk half uur) dan introduceren ze een nieuwe limited lijkt het wel.

Maar… Nu komt er een tijdje geen James Bond film, komt er toch een limited… Voelt een beetje alsof ik vandaag een limited edition chocolade paashaas van Verkade mag kopen, omdat iemand 100 jaar geleden bedacht dat Pasen leuker is met een verhaal over een haas.

2 likes

Ik denk niet dat het een limited wordt, de Speedy Apollo 11 in 2019 was de laatste keer dat ze 'n limited hebben uitgebracht.

1 like

35 likes

De caseback hadden ze wat mij betreft ook dicht mogen laten… maar wat is ie van de voorkant mooi zeg! :heart_eyes:

4 likes

Schitterend horloge maar die lelijke mesh band …… :confused:

2 likes

Omega is nu toch wel de koning van de animated case backs. Eerst de Snoopy en nu deze!

Wat gaaf zeg.

@Tulipan gooi die video van Fratello er eens in!

1 like

Vergeet de andere release ook niet

11 likes

Volgend jaar de BondSwatch?

Er zijn veel mooie Omega’s, maar ze zijn wel een beetje kampioen uitmelken :wink:

6 likes

Je kan het ook positief bekijken… dit is een bandenslet…:heart_eyes:

1 like