Donderdag nieuwe release Omega Bondwatch 60 years Anniversary

Deze is wel ‘prettig’ om het zo te zeggen…

Die kleurrijke stenen rand hadden ze beter achterwege kunnen laten…

Ook prettig dat het geen limited editie is. Vanaf januari 2023 te verkrijgen voor CHF 7,000 exclusief VAT. De prijs van de versie met steentjes wil ik niet weten

Dus ong. 8.5k in NL.

james-bond-really-2x378jtrm2b7sbbo

1 like

Poh deze nato staat hem goed!

:heart_eyes::heart_eyes:

21 likes

Ik zie 'm liever op deze rechts op de foto door de witte uurmarkers icm de witte streep;

1 like

Nieuwe bond is wel weer goed gekeurd :yum::+1:

Geen datum
Matte plaat met de “oude” golfjes
Matte lunette

Doen ze goed :+1:

4 likes

Ik vind die caseback maar raar. Wat doen die schroefjes daar? :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Die zal na 60 jaar wel af zijn. Wellicht daarom overgestapt op Omega? Die zijn namelijk wel gewoon verkrijgbaar.

Weet iemand wat die gouden Seamaster gaat kosten? De stalen variant zit op €8.500 zie ik net

130k chf

1 like

Geen oplossing voor de sluiting. Tegenovergestelde zelfs, nu alles in staal dus is het niet alleen dik, maar ook zwaarder :sweat_smile:

1 like

In deze video is de animatie op de achterkant goed zien:

6 likes

Vind ik leuk!
Maar tegelijkertijd ook een beetje my first Sony [boomers weten wat ik daarmee bedoel], past mi. niet helemaal bij een horloge in deze prijsklasse. Maar wel leuk bedacht. :beers:

3 likes

Lollipop secondewijzer, bol saffierglaasje, top!

1 like

Ik vind m prachtig! :heart_eyes:

Een boomer is toch meer rond 1950?

Ik kom uit de jaren 80 en my first Sony was the shit

4 likes

:joy:

Oké, ik zat een beetje verkeerd met de tijdgeest! Boomer heeft trouwens niet per se, zo heb ik me laten vertellen, iets met leeftijd te maken. Vaak wel 50+ maar toch vooral mensen die het allemaal niet zo goed meer volgen en blijven hangen in de eigen jeugd … :wink:

1 like

Echt een hele mooie release dit! Jammer dat hij niet in titanium is alleen :stuck_out_tongue: