Ik vind de achterkant dan wel weer heel vet. Voorkant ook
Standaard caseback en hij zou af zijn voor mij. Die verwijzingen naar bond (zeker met zoveel poespas) is niet helemaal mijn ding. Wel groot bond fan overigens, dus zou er mee kunnen leven
Ik moet zeggen het zit wel meteen erg comfortabel toen ik het paste (10 uit 10 waar het comfort betreft), maar je mist gewoon wat en het heeft een goedkope uitstraling terwijl het horloge overdreven duur is voor wat je krijgt. Een PO LM LE bv was veel goedkoper maar zoveel meer horloge kwa uitstraling en degelijkheid (uurwerk wel wat verouderd maar toch ook niet verkeerd).
Ik vond deze oude ook nog leuker zelfs:
Nog een actueel filmpje gevonden waar ook de oudere modellen de revue passeren:
Zeg @Erik11 gooi die neo vintage seamaster van jou eens hier in dit topic op nato.
Dan zien we weer hoe mooi het oude model is.
Ik heb echt niks met de nieuwe releases. Hou sowieso niet van de verwijzing naar 007.
Het lijkt wel of elke collaboration bij omega vraagt om een nieuw horloge. Not my cup of tea.
Vind niemand de bezel een beetje raar? Zo zonder lume-pip? Ik heb er nog niemand over gehoord, maar ik kan er niet aan wennen. Alsof ze een foutje hebben gemaakt.
Nee niet raar, lume pip is overbodig op een lumed bezel.
Je zou kunnen zeggen dat de 60 misschien geen goede indicator is maar daarom hebben ze die groen gemaakt van kleur incl. de minute marker eronder:
Ik vind het mooi. Het geeft samen met de no date wijzerplaat een heel fijne symmetrie. De tekst is ook mooi verdeeld op de plaat, de golfjes zijn mooi. Geen gimmicks vooraan ook, die staan enkel op de achterkant. Echt een heel geslaagde editie vind ik
In dit geval is de 60 natuurlijk bewust gekozen i.v.m. 60th anniversary, normaal zouden ze het niet gedaan hebben.
Nog niet bij stilgestaan! Hij is zonet nog gaver geworden
Ik had het nog mooier gevonden als ze voor de golfjes van de oudere GMT hadden gekozen, daar zit echt veel diepte in. (niet mijn foto btw):
Ik vind de kast, de wijzerplaat, alle verhoudingen en zelfs de achterkant prachtig!
Dat kan ik niet zeggen over de mesh-band. Een mooie stalen band had ik gewaardeerd. En tegelijkertijd moeten we niet vergeten dat het een toolwatch is en functioneel is een mesh-band prima om met haaien te vechten, de ruimte in te gaan en de wereld te redden …
Waarschijnlijk past de stalen band van de gewone 42mm erop.
Dat denk ik ook ja, en die draagt ook OK. Maar als je echt een heerlijke stalen band wil, dan vind ik de band van een PO veel beter en mooier dan die van de gewone SMP300 (obv eigen ervaring)
Jammer van de band maar voor de rest top notch.
Blijf deze toch echt een stuk mooier vinden!
Dat gezegd hebbende ben ik als groot Bond fan wel zeer benieuwd naar de voortzetting van de Bond francise gezien het (in mijn ogen teleurstellende / niet bondwaardige) einde van de laatste film.
We wachten in gezonde spanning af.
Nee voor mij niet
Op zich leuk horloge weing vernieuwend.
Maar de band aanzet is zo simpel kan ook een bandje van E Bay zijn.
Kunnen ze dat nou niet mooier op de kast aanlaten sluiten.
En zonder datum vind ik niet zo erg is voor mij toch te klein om te lezen zonder bril.
Vind deze teveel Invicta bling bling.
En de band aanzet is simpel.
Kan dat nou niet beter.
@W2W Video’s uploaden is hier altijd zo’n gedoe, maar het is Andrew van Time & Tide ook goed gelukt zie ik
Zal wel nog wat foto’s delen van een onvergetelijke 2 dagen:
Craig & Aeschlimann
Koffer vol met Bond horloges
Planet Ocean die ook echt in de film is gebruikt, met het stof er nog op
Een Seamaster chrono uit '67 met 321 uurwerk die in Spectre voorbij is gekomen op Bond’s pols
Zie ook Fratello