Je hebt gelijk. Alleen is een stalen band niet LELIJK en een NATO wel :-p
Je neemt het wel erg serieus. Beetje op je nylon āoverschotā flap getrapt?
Je hebt gelijk. Alleen is een stalen band niet LELIJK en een NATO wel :-p
Je neemt het wel erg serieus. Beetje op je nylon āoverschotā flap getrapt?
Stalen band is het samsonitekoffertje met lunchbox voor een horlogeā¦
NATO is de rij bij de voedselbankā¦
Aan alle NATO liefhebbers, ik stel voor dat we Jeroen @acour_jeroen taggen in alle toekomstige posts van onze klokjes op NATO.
Dat zal hem genezen ehhhh leren.
Opruiend gedrag. Gevlagd! @anon50762135EV
(Welnee)
Bestaat jullie schaduwforumpje nog trouwens? Staat op mijn telefoon niet in mijn favorieten en naam ben ik vergeten. Vakantie, dus de laptop is āoff limitsā.
Volgens mij is iedereen, waaronder ook ik, de naam van dat forum vergetenā¦
Het is er nog maar er komt geen hond.
Het āik-heb-een-perma-ban-op-HF-en-moet-ergens-uithuilenā forum?
Prachtig! kuch
NATO Rules! Af en toe leer maar over het algemeen NATO. Stalen band blijft in de kastā¦
Mensen die een NATO goedkoop vinden (ogen), zijn mensen die hun horloge voor de status dragen en zich zorgen maken of dat canvas geen afbreuk doet aan hoe mensen naar hun pols en dus naar hen kijken.
NATO-dragers hebben schijtā¦
Damnitā¦weer het verkeerde model
Of mensen die niet met de hand hun raampje open willen draaien.
@TS Wat mij betreft is de uitslag duidelijk! Natoās zijn gewoon not Done.
Echter,⦠Er is een klein, heel klein groepje non-conformisten dat zich nogal hardnekkig verzet.
Ik weet zo 123 niet hoe dit groepje op de knieen te dwingen,⦠Het verzet is echt hevig.
Verzoekje: Zouden we ons volgende week kunnen richten op de Bundstrap?
Is toch voor oldtimers? Mijn laatste met raamslingers is maar liefst 39 jaar geleden! Bestaat zoiets nog dan?
Ik huurde een jaar of acht geleden nog een (toen nieuwe) VW Polo ergens waar doodleuk raamslingers in zaten.
1 voordeel, daar viel weinig aan te sjoemelen!
kan inderdaad een voordeel zijn, toen ik een Dreier uit de jaren 90 kocht, heb ik bewust er eentje genomen zonder airco, elektrische ramen en andere toeters en bellen
wat er niet aan elektronica op zit, kan ook niet kapot