Nog even ter verduidelijking Ide; ik bedoel hier natuurlijk helemaal niet te zeggen, dat je/jij niet handig bent, maar “je” in het algemeen. (Vandaar “in het algemeen” achter “je”, maar je kunt hem ook persoonlijk lezen. En zelfs “algemeen” als “op alle vlakken”.)
Ik ging er echter vanuit dat jij geen 5513 hebt en je dit zelf ook in zijn algemeenheid zei. So, no offence!
Vanochtend groot probleem. Schakel gebroken, horloge op de grond (gelukkig in mijn badkamer en niet ergens op straat!)
De redding?
Nog een Rus die eigenlijk op geen één andere band hoort
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/vos1_zps9u3eu8gj.jpg.html][/URL]
None taken
NATO
whatever…
Waardeloze lume als je er je aansteker voor nodig hebt om de tijd af te lezen. Ook oppassen dat die oersynthetische nylon band niet in de fik vliegt.
gelukkig waren de brandvoorschriften nog niet zo strikt in die tijd… overigens was dit waarschijnlijk gewoon sluikreclame voor die aansteker…
Dank je.
En BAM!
Lekker man!
Met een mooie sluiting, overigens!
(niet mijn horloge, helaas; foto’s ‘geleend’ van ABTW)
Je laat me wel schrikken.
He, doe nou niet… Ik heb het geld wel, maar wil verstandig zijn… …zelfs op zo’n nylon vod blijft een X-33 een fascinerend ding. Beetje een B-1 zonder de bling-factor.
Wist niet dat jij zo snel onder de indruk was.
Maar ik moest ook wel even rustig gaan zitten toen ik deze zag, hoor. Wat een lekkere klok is dat toch, die Sixty Five 42 en al helemaal op die nato! Helemaal af! In één keer met stip op de wish list!
Yummie!
Maar op staal mag ie er ook zijn!
Ik vind NATO’s echt fantastisch. Wel afhankelijk van op welke klok je het draagt. Bij een panerai staat het voor geen meter, maar bij andere duikers zoals Rolex/Omega vind ik het prima staan. het is leuk om af te wisselen en voor mij doen de bandjes helemaal niet ‘goedkoop’ aan.
Best of both worlds?
Je hebt gladde rubberen nato’s
http://img.photobucket.com/albums/v197/stampe/Straps and bracelets/24F99D92-C8AC-4DA3-8EE6-C7D512EFBCAD_zpsvbxz05iv.jpg
Maar ook met n patroontje

Mee eens.
NATO-banden maken een horloge een kinderspeeltje. Je gaat toch niet serieus een spanband om je horloge doen en dat nog zitten/staan/liggen verdedigen ook? Geldt wat mij betreft ook voor rubber banden… te erg gewoon.
Leer… heb ik niets mee maar heeft nog enige charme.
U snapt er helemaal niets van.
Ja, dan kun je ook zeggen; staal is voor ouwe zakken en accountmanagers.
Dood aan het staal!
Gezever over een horlogebandje?!
Ik draag alles op z’n tijd…ja wel, lieve kijkbuis kinderen!
Grt.