Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Dit zijn horloges die niet, in tegenstelling tot de meeste hedendaagse āduikersā, gemaakt zijn om mooi te zijn maar om daadwerkelijk ingezet te worden als duikhorloge. Dat het leger daarbij koos voor een NATO band heeft natuurlijk zo zijn redenen.
Maar ieder zijn mening! Ik vind functionaliteit meestal mooier dan bijvoorbeeld wit gouden indexen en vind deze militaire Rolexen op NATO prachtig. En ik moet vaak een beetje lachen om mensen die een heel mooi (en vaak duur) duikhorloge dragen, maar dat af doen of zelfs niet meenemen zodra ze het open water in gaan. Daar hebben ze dan bijvoorbeeld een Seiko SKX voorā¦
Daās ook mijn āvaarhorlogeā! Maar ik laat daar ook geen extreem dure duiker voor thuis.
Er staat wel ineens een hoop nato te koop! Haha
Heb mān natofase al weer even achter me. Vind zelf rubber banden het prettigst dragen (ik draag vooral duikers), draag ook wel wat op leer en mān onlangs aangeschafte Aquaracer zit (nog) op staal.
Maar ik heb enkele jaren terug het natovirus korte tijd goed te pakken gehad.
Het begon voor mij met een betoog (volgens mij @marnixmoed) over hoe je met een nato, zelfs wanneer een pushpin breekt of losraakt, je horloge nooit kunt verliezen. Dit sprak mij aan, omdat dit mij zelf kort daarvoor was overkomen (horloge viel op de grond). Ik had al eerder plaatjes gezien van vrolijk gestreepte banden, maar moest even wennen aan de āflapā. Na aanschaf van een eerste nato, om het eens te proberen, was ik om. Ik vond ze heerlijke comfortabel, lekker licht en wat kun je een geweldige combinaties maken met horloges en kleding. Elke dag een ander horloge en stijl!
Ik was niet de enige die dat vond, overigens. Met een leuke nato (zeker als deze goed matcht met je outfit en ik begrijp dat dat dit voor de wat meer conservatief en traditioneel ingestelde man wat moeilijke materie is.) krijg je opvallend veel complimenten (inderdaad vaak van vrouwen).
Op dit moment is de nato populairder dan ooit en zelf mainstream aan het worden. Dit zie je bijvoorbeeld terug in het feit dat nu zelfs gerenommeerde merken hun modellen op nato aanbieden.
En ik kan nog steeds erg enthousiast worden als ik fotoās zie van horloges met een leuk nato eraan. Zelfs zoān aartsconservatieve Sub of Speedy knapt ervan op!
op het water durven veel mensen denk ik wel, in het water is toch spannenderā¦
met je 5513 langs een koraalrif schuren is natuurlijk niet zo handig
Hoezo niet? Daar is zoān toolwatch toch voor?
Ooit deze band bedacht/laten maken. Mag dat ook niet?
Ik heb ooit de Airman SST gehad. NATO was de het puntje op de i.
EDIT: zijaanzicht gevonden
Dan nog ben je kansloos tegen James.
Ook ik bewonder James en zijn gadgets (en vrouwen).
Dan ben je (in het algemeen ) inderdaad niet erg handig en kun je misschien beter eerst nog een PADI cursus volgen om te leren trimmen, voordat je weer met die (gehavende of alweer gepolijste) 5513 het water in gaat!
ik ben anders in een poging een black tip te achterhalen wel eens erg dicht langs wat rotspartijen gezwommen ā¦
met mijn Invicta Grand Diver om
archiefbeeld:
Mijn verwijzing is naar de PO. Ik denk dat meer niet- duikers dit horloge dragen dan duikers. Persoonlijk vind ik dus de nato niet lijken bij dit horloge, maar ieder zijn mening natuurlijk.
Overigens ben ik het met je eens dat als je een duikhorloge hebt, je dit ook in het water zou moeten dragen. Zo draag ik op dit moment mijn Seamaster en ga ik er zo weer het Lago Maggiore mee in, maar dan wel op staal
Lekker; enjoy!
Wat het zwaarst is, moet het zwaarst wegen Ide!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Creatief quoten wordt ook populair
Daar is @anon50762135EV waarschijnlijk de uitvinder van, dus ik vond dat het wel moest kunnenā¦
Klopt!
!