Loving it on subs
Het topic sorteert wel effect: leden verkopen massaal hun nato’s.
Niet de duurste, ook geen rare kleurtjes maar wel gewoon de beste NATO’s, punt uit.
http://www.timefactors.com/natostraps.htm
Goed voor de liefhebbers; buy low!
Zou je denken…worden hier met grote regelmaat (lees dagelijks) klokjes getoond hier op het forum waarmee ik nog niet dood gevonden wil worden.
Zou voor ieder zo’n klokje ook een topic kunnen starten “dood aan merk x” maar lijkt me beetje zinloos.
We zijn allen zo verschillend en daarom is hier ook zo’n variëteit aan klokken. En dus voor ieder wat wils. Dus dit soort bash topics vind ik beetje onzinnig.
Live and let live…en als iemand graag een nato draagt…prima toch
Ik bash geen NATO liefhebbers. Het gaat uiteraard naast effectbejag (kijk leden als vliegen op stroop op dit soort topics afkomen) vooral om het niet praktische van de NATO strap en de esthetiek, of meer specifiek het gebrek daaraan, noem ik enkel in relatie tot het horloge waarop een NATO is gemonteerd. Wel fijn dat je het in elk geval serieus neemt.
Door de jaren heen heb ik het idee dat de NATO liefhebbers een beetje geiten-wollen-sokken-cultuur zijn onder de WIS.
Heb het eens geprobeerd maar knapte volledig af. Veel te dun, dat geklooi met dat flapje…
en het ziet er niet uit, veel te iel op een stevige pilot. Nee hoor, voor mij alleen leer of staal en af en toe een rubbertje.
Maak wel een evolutie door. Was eerst van leer, omdat ik altijd behoorlijk dress gekleed ging. Nu vele meer fan van staal of Nato, vanwege de grotere robuustheid en duurzaamheid in vergelijking met leer.
Mooi voorbeeld van hoe een nato een mooi horloge vernaggeld.
Hoe meer homo’s hoe liever…blijven er meer vrouwen voor de liefhebber over!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik heb een paar nato’s en ook Zulu’s. Ik kan er niet aan wennen. Ze ziten echt ruk. Steeds glipt dat uiteinde er weer uit.
Ik vind ze er ook vrij sneu uitzien. Op foto’s soms leuk maar wanneer ik het eens probeer zit er na 2 dagen weer staal op.
Ik vind ze altijd zeer ielig staan.
Nato sucks!
Ik houdt ook helemaal niet van die NATO bandjes.
Goedkoop, lelijk en onhandig.
Ik vindt lederen banden ook niks, mijn horloges worden vaak nat en dan blijft er van zo’n leren bandje na een poosje niks over, onhygiënisch ook.
Ik ga voor de stalen en de rubberen banden.
Het heeft mij altijd al enorm verbaast dat er zoveel liefhebbers van die NATO bandjes zijn.
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten.
Af en toe zijn ze praktisch. Ik heb er eentje, die ook van tijd tot tijd gebruikt wordt. Maar het horloge wordt te hoog boven mijn pols getild, dus de natoband zit er nooit lang op.
Haters gonna hate
Niks mis met een nato strap hoor, draag dat sporadisch in de zomer
Het komt er in het kort op neer of je de kant kiest van óf James Bond óf van Jeroen met zijn gekleurde boxers en bijpassende sokken die zich verveelt in zijn vakantie.
Ik draag ze overigens zo goed als nooit meer, maar dat heeft geen principiële gronden. Op sommige horloges kan het echt van toegevoegde waarde zijn.
Hoho, @anon50762135EV, het boefje, nam een loopje met het concept ‘quoten’. Mijn boxers hebben ruitjes.
Bepaalde Russen, bleek al in dit/deze topic…