Dood aan de NATO

En nog steeds lelijker dan staal of rubber. Een hoge prijs is geen excuus.

Ik neem je haat pas serieus als je je kinderen zou onterven als ze een van jouw horloges met een Nato zouden dragen.

Alsof ik voornemens ben iets te erven achter te laten. Anderzijds, ik heb ook dingen gedaan die mijn ouders maar niks vonden (vinden, ze leven beiden nog in goede gezondheid).

1 like

Dat wordt moeilijk, want er zijn enkel lelijke.

1 like

Maar je hebt ook roze en oranje etc. Dat is wek extreem lelijk hoor!

Haha, ga maar gebukt staan
Ben je dan niet goed bij je hoofd

1 like

Net zoals wanneer je meer dan 20 euro uitgeeft aan een horloge. Oh… Wacht… :rolling_eyes:

Er zijn inderdaad enkel lelijke nato’s. De eerder getoonde PO wordt er zelfs niet om aan te zien van, terwijl ik 'm op staal zeer mooi vind.

1 like

Heerlijk voor in de zomer en altijd kek op een vintage klokje (in mijn geval Omega) klokje imo. Desalniettemin heb ik liever leer.

Hoezo? Ben je homo?

2 likes

Wat Jeroen zegt, “Dood aan de Nato” wat een dramadingen zeg.
Ding ademt maar één ding uit, hoe haal ik een mooi horloge onderuit.

Enige voordeel is dat, wanneer een springbar het begeeft, je klok blijft hangen.
We hebben de mond vol van diameters, lug to lug, lange lugs en polsbreedtes.
Maar als er een pak nylon rondom je klok hangt is het cool.:confused:
Zo dat is er uit.:joy:

2 likes

Ik heb mij dat altijd al afgevraagd…breekt er wel eens een springbar? Iemand wel eens overkomen toevallig? :grin:

Is bij elke band die onder de kast doorloopt. Dus ook een one-piece nylon of perlon (of leer).

In heeeeeeel veel gevallen geldt dit meer voor de drager van het horloge dan de band…

1 like

Ik houd sowieso niet van banden die onder de kast doorlopen.
Kans op krassen aan de backcase wordt m.i. groter en de hoogte van de kast op de pols neemt toe.
En dat terwijl sommige al miauwen over één of twee mm verschil in hoogte van een kast.

Ik verzamel hoofdzakelijk Russische horloges en dan hebben nato banden toch zeker een voordeel. Op de één of andere manier passen die banden prima bij dit soort horloges en ze hebben nog een duidelijk voordeel ten opzichte van normale banden. De kasten van veel Russische horloges zijn verchroomd en chroom direct op je huid is, tenminste in mijn geval niet echt een prettige combinatie. Omdat een nato onder de kast doorloopt is het voor mij een perfecte oplossing. Verder valt er over smaak natuurlijk altijd te twisten maar daar hebben we dit forum dan ook voor :slight_smile:
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/kk2_zpsc0xqi1qk.jpg.html][/URL]

2 likes

Dat wel natuurlijk! (vrij vertaald naar “toen was geluk heel gewoon” :wink:)

Daar ben ik het mee eens… :wink:

Ik heb een nato het draagt heel comfortabel maar vind het er niet uitzien .

Op het juiste (helaas niet van mij) horloge, best grappig! :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes