Dood aan de NATO

Ik vind het vaak erg mooi lijken, heb het ook geprobeerd maar op de een of andere manier is het niet voor mij…

1 like

Niks mis met nato.De perlonbandjes zitten toch niet zo lekker achter de knobbel :slight_smile:

2 likes

Laten we Jeroen met z’n allen de lelijkste nato uit je collectie op sturen!:tada::tada:

Ohja, dit kan je toch niet haten?

8 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Een sub op een nato is een prima combinatie vind ik.

Zijn er trouwens ook nato bandjes, maar dan zonder die ringen en flappen? Dus gewoon eigenlijk een normaal bandje van hetzelfde materiaal?

Rubbere NATO

3 likes

Je moest eens weten met hoeveel gemak ik iets haat.

1 like

Ja. One piece nylon strap met nylon keeper, of two piece nylon strap met nylon keeper.

1 like

Thanks!

Nu moet ik alleen nog een stalen sub hebben of iets. Op two tone staat het niet :S

[URL=http://s1117.photobucket.com/user/Tedvdm/media/Watches/77886DD1-B1BA-43B1-903B-2DA69314869C.jpg.html]

[/URL]

2 likes

Ik ben het niet vaak met u eens, maar ik vind Nato/Zulu pure armoede…

3 likes

NATO is getrut eerste klas

3 likes

Nato met endlinks is helemaal om te kotsen.

Zit nog steeds te wachten tot er iemand komt met een metalen NATO.

groetjes Lenno

Heb ze gehad, kort gedragen… Vind het niks. Mogelijk tot goedkoop en snel wisselen is leuk maar daar houdt het wat mij betreft ook gelijk op😉

1 like

GADVER!!! :flushed::flushed::flushed:

Duh…
Ruim E200 :thinking:

1 like

Ok, sorry… Maar goedkoper dan staal voor deze klok toch!

U mag jij zeggen.

Grappig! Kennelijk zijn er twee opties; You love it :heart_eyes:, or, You hate it :scream:

Ik behoor zeker tot de eerste categorie. Zoveel nato’s, zoveel variatie, gewoon helemaal goed!
Ik heb met de nato’s absoluut een speciale band.

En nu nog een bijpassende nato voor bij mijn kostuum

1 like