Waarschijnlijk bedoel je dit niet maar wilde je het niet onthouden, zichtbodems

Vroeg me al af. Is één van mijn favoriete merken. Maar de doorkijk moet bij mij toch preferent aan de andere kant zitten, anders weet je het niet eens als iemand hiermee voor je neus op de knop van de oversteekplaats drukt.
Nog een doorkijkswatch:
Op zich grappig gedaan dat ‘3D effect’ van de cijfers, maar het horloge is te goedkoop gemaakt ( b.v. geen geluidsisolatie) dus vanwege het irritante getik blijft hij bij mij in de la
Uiteraard: een tikkend horloge willen we niet! Maar inderdaad niet zo’n charmant model. Maar dan zie weer: die Bulova (overigens dus GEEN QUARTZ) komt wel erg mooi over, maar dan vragen ze er weer gelijk de hoofdprijs voor. Dus maar verder zoeken naar de graal met middenweg.
Er is blijkbaar net een nieuwe Swatch met open uurwerk:
Swatch on Instagram: "For the first time ever, we have combined BIOCERAMIC with stainless steel. The countdown is on for BIG BOLD IRONY! #SwatchBIGBOLDIRONY"Screenshot_20230705-221601_Samsung Internet|377x500
wordt al wat stijlvoller dan die eerdere.
Mijn doorzichtige Swatch heb ik bij de doorgeef horloge erbij gedaan de Omega/Swatch
sorry, wat bedoel je nu precies: je had er één en nu niet meer? Weggegeven?
Klopt, vond het wel grappig om een oude swatch naast de nieuwe moonswatch te leggen omdat er twijfel was over de kwaliteit. Dus als het goed is worden ze nu beiden doorgestuurd😁
Heb de foto niet bij de hand
OK, die houden we tegoed dan. Vervanger mag ook
Dat is dus geen kwarts.
Joh…
in kwarts wordt het t niet zo te zien, dus in goede HF traditie worden de opties vergroot, en het budget opgehoogd naar 1K.
Nou ja, voor de broodnodige variatie wel een leuk alternatief. Een 8plus in de categorie “nietdoorkijkkwartsen”, of eigenlijk "doorkijknietkwartsen
"Kan niet anders zeggen dan dat ik het een erg mooie klok vind. Maar ja, mijn hele budget voor die pret?
Kom hier toch even op terug. Nu hun website bekeken. Vind het een zeer uniek ontwerp, erg geslaagd. Misschien kunnen ze proberen om er voorzichtig een kwartsje in te prutsen? Wordt hij nóg exclusiever.
Die Swatch Clearly Gent heb ik nog een keer besteld, in een vlaag van verveelde verstandsverbijstering. Ik weet niet precies wat ik verwachtte, maar in elk geval te veel. Het doosje is ongeveer 10 seconden open geweest voor het weer onderweg terug was. Ja, het kost maar 90 euro, maar daar heb je ook 3 Casio AE1200’s voor, om maar iets te noemen. En dat is dan gewoon een fatsoenlijk horloge.
Eerlijk gezegd denk ik dat kwartshorloges waar je doorheen kunt kijken (en dan heb ik het dus niet over een Accutron) zonder uitzondering prullen zijn. Hopelijk kan iemand mijn ongelijk nog aantonen