Ok. Even wachten op ThaPapper dan…
Zijn net zo groot hoor. Als je een 300 kan hebben dan lukt een 1200 ook.
Voor de mensen die het wat interesseert kan ik wel wat vergelijkingsfoto’s maken om een beeld te krijgen van het formaat van een 1200. Spoiler alert: ze dragen veel kleiner dan de maat doet vermoeden.
Yes laat maar komen!
Klopt. Die aziatische tak met shitters is geen officiele Doxa. Dat is een of andere loophole waarbij een chinees bedrijf de naam Doxa gebruikt, maar het is dus geen Doxa zoals wij dat kennen.
Schurft hekel aan de combinatie China en horloges. In mijn ogen een combinatie die gelijk staat aan een bak met stront…
Ah!
Dacht dat de lug2lug 2cm meer was
Hier nog een unboxing
En speciaal voor @Igor heb ik de schuifmaat er even bijgepakt:
Op de foto lijkt het alsof ik met de schuifmaat onder de lugs zit, maar neem maar van me aan dat ik ze daadwerkelijk er tegenaan heb.
Nope die hebben inderdaad een vlak glas
F***ING PERFECTION!!! Zo te zien maakt de maat hem nog perfecter dan ie al is. Dit Citizen Promaster en de Speedy heb ik ook in de collectie. Doxa is going to be RLC’s next watch purchase. Dat staat vast.
Top!
Lekker, man!
Heb je ook de Beads Of Rice bracelet? En hoe verhoudt de Doxa zich in afwerking en bouwkwaliteiten tov bijvoorbeeld de Speedmaster of een ander vergelijkbaar horloge?
Niet eerder dan eind dit jaar hoor. Even een koopstop voor RLC en genieten van wat hij nu heeft.
Ja de BoR is belachelijk comfortabel. Erg mooie en soepele band. De sluiting is matig at best.
De overall kwaliteit zou ik schatten op niveau Longines. Het is duidelijk geen Rolex maar dat is begrijpelijk voor dit geld.
mmmm dat is minder. En dan de wat duurdere Longines of de de instapperts?
Begrijp me niet verkeerd, ik heb Longines hoog zitten. Ik heb ervaring met de LLD en Hydroconquest dus daarmee zou ik de Doxa wel vergelijken.
Oh ok de LLD is lang nie gek nie. Zit qua prijs ongeveer op hetzelfde.
Krijg je met de sluiting het idee dat daar op beknibbeld is bij de Doxa? Of gewoon build for the job.