Doxa horloges - seriously cool divers!

Dat laatste. Geen flutsluiting zoals Seiko ze verkoopt, maar het is geen Omega zeg maar.

1 like

gelukkig!!!

What’s happening?
RLC goes kleurtjes? :scream:

4 likes

Doe ik ook niet maar stel nou dat iemand dat wel van plan zou zijn let me know. Ik heb graag de set compleet en niet vanwege verkoop want ik kam maar 1 reden verzinnen dat ik deze zou verkopen en dat is wanneer ik een Doxa Sub aqualung editie van de searambler gekocht heb.

Nog een Doxa Sub1500T review

Lijkt erop dat de 1500T een andere sluiting heeft

2 likes

Zou niet voor oranje gaan hoor. Zwart of blauw.

0C1B8D4F-BCCE-4ECC-9C1F-B10741DDAFE13B03074D-6D42-4C6F-A0EC-5BD7712ACFE1

2 likes

Dat geeft niet, is toch al meer kleur dan wat je meestal van je huidige collectie laat zien :sunglasses:

Anyway, lijkt me een goede keus. Heb er zelf ook naar zitten kijken maar heb andere plannen, dus een Doxa gaat er niet komen maar ze blijven wel mooi.

De blauwe is het mooist trouwens.

1 like

Ja zou een mooie toevoeging zijn. Beads of Rice bracelet. Turtle case. Beetje kleur in het horloge. Legendarisch duiker. Past perfect in het rijtje.

1 like

De nieuwe 300s hebben ook die sluiting. Ziet er beter uit dan de sluiting van mijn 1200.

2 likes

Ik heb al weer een paar jaar geleden eens een 43mm Tutima overgenomen van @Triplock,
Die was op mijn 18cm pols heel mooi en qua maat vergelijkbaar met Doxa :ok_hand:

1 like

Dus de huidige 300t heeft die schuif verstelling zeg je?

3 likes

en zoals ik al eerder noemde, die beads of rice is geweldig

1 like

Dat zou helemaal een bonus zijn! :heart_eyes::+1:

1 like

Voel die hartslag omhoog gaan

4 likes

Correct!

Volgens Doxa zelf:
“Folding clasp with wetsuit extension, DOXA fish logo.”

Voor de rubberen band geldt dat ook. Deze renderfoto heb ik rechtstreeks van Doxa gemaild gekregen:

3 likes

Nice :sunglasses::+1:

Heb zelf een Pontos band en vind die toch wel iets netter afgewerkt dan de BoR van Doxa.

Benieuwd of de nieuwe rubberen banden beter zijn. Zou er dan zo weer eentje kopen, het vorige model was niet al te best met hun metalen inzet stukken. Wel erg mooi:

2 likes

Denk er vooraf maar goed over na of je de stalen band wilt of de rubber want los zijn die ongelovelijk duur

Over het algemeen kun je beter een horloge op staal kopen en dan daarna nog een keer lederen band of rubberen band dan andersom. Stalen banden zijn helemaal duur.

1 like

Ja 440 voor de rubberen band. Ze zijn helemaal gek geworden bij Doxa. :joy:

4 likes