Nope, ontvangen door de transporteur…
Hmmm, spannend…
Ja dat zei ik toch al.
Ja klopt maar onder het motto pics or it didn’t happen
Is ie uitgesteld?
Kan hem zo kopen hoor maar wil nog even een beetje sparen. Wil niet het risico lopen dat hij durumstandigheden verkocht moet worden. Dat zie ik al te veel om me heen.
Oh ik dacht dat je een order al geplaatst had.
Nee even geduld nog…
Welke kleur gaat het worden?
Tja, het is voor mij voorlopig ook wel even de laatste, zal de komende tijd alleen de kar moeten trekken…
blue caribbean…
Very nice sir!
Vandaag netjes een update vanuit Doxa…
Due to the actual situation of the COVID-19 we are sending once a week the watches.
Your watch will be send next week to our subsidiary DOXA Europe GmbH in Pforzheim/Germany.
As soon as they receive your watch, they will send the watch to you and send you an email with the trackingnumber.
The watch will be send by GLS. Until now we didn’t have any delivery delay in Holland due to the COVID-19 only in France.
I will keep you informed about the status of the delivery of your watch as soon as I have all informations.
Thank you so much for your comprehension and patience.
Best regards and stay safe!
Ani Silva
The agony!!! Waarom terg je ons zo?
En doorrrrr!
Kom maar op met die unboxing.
En vooral plaatjes van de klok om de pols!
Dat zal ik uitleggen…
Vanaf de dag dag ik hem kocht, kreeg ik af en toe een appje…
Had ik hier van doen met een stalker?
Nee hoor, ik kreeg enthousiaste gelukwensen, sterkte met het wachten en wat een gaaf ding - appjes.
Al appende raakten we weer eens aan de praat en met name over dat wachten, u weet wel, niet geheel mijn sterkste punt…
Therapeutisch als @royke74 is, heeft hij mij weten te begeleiden totdat in een onbewaakt moment een hevige en acute flipperitus mij even strak in de greep kreeg en ik een Omega PO 43,5 heb gekocht…
Nu wil het geval, dat ik een diep verlangen heb om af te bouwen in aantal horloges, immers, ik heb al lang ontdekt dat ik eigenlijk alleen de laatste draag en icm met de Glashütte Original heb ik er al twee. Een derde betekend dus een ander fantastisch horloge permanent in mijn bescheiden kistje maar dat was niet de bedoeling.
Roy heeft niet lang nagedacht en is me te hulp geschoten door zeer genereus aan te bieden om de Doxa over te nemen en hem na aankomst op te komen halen.
Welnu, aangezien ik van mening ben dat hij de unboxing dan ook zelf verdiend, ligt hij daar nu…
Man, oh man, dit is moeilijk maar zoals mijn oma vroeger altijd zei; hij die zijn bips verbrand, moet op de blaren zitten… ️
Gelukkig komt Roy morgen…
Ja dat herinner ik me nog. Prachtige Omega hoor
Dat herinner ik me ook nog ja… ik herinner me ook dat jij me enkele uren een antwoord schuldig bleef na mijn ‘aanbod’. Het is je vergeven, want een schoonheidsslaapje heeft iedereen zo nu en dan nodig
Je bent een kanjer
Tot morgen Thaswapper