Naar plaatjes kijken heeft eigenlijk niet heel veel zin,
In het echt is hij vele malen mooier
Helemaal niet erg hoor dat wachten! Jij zal hem in de loop van volgende week wel binnen krijgen?
Ik heb hem nog niet besteld. Wordt pas eind van het jaar. Voorlopig even genieten van wat ik heb…
Ben ik in de war met mezelf:wink:
De sluiting misschien ?
Het zou in ieder geval een lekkere meevaller zijn als het wel deze sluiting is!
Ik blijf me toch wel verbazen over de kroon met oranje logo. Zonde, vooral als je voor bijvoorbeeld de gele variant gaat.
Dat wil ik eraf halen als ik een gele bestel. Weet alleen nog niet hoe.
Waarschijnlijk met nagellak remover of iets dergelijks.
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0276/8522/4530/products/sub-300t-595192_1200x.jpg?v=1585731015Schuurspons.
Is hetzelfde. Raar dat ze deze versie nu alweer de 50th anniversary noemen, maar het is iig wel de versie die ze nu verkopen.
Van de ‘echte’ 50th anniversary was alleen een sharkhunter en professional versie. Nu hebben ze alle kleuren uitgebracht en die ook maar 50th anniversary genoemd. Vreemd, maar wel weer typisch Doxa. Ze noemen alles limited en brengen ook wel eens een extra batch uit van zogenaamde limiteds.
Kortom: De foto’s die je laat zien zijn van de huidige versie die ze verkopen.
Yep, daar zijn ze goed in. Het moet immers allemaal ook geld opleveren.
Aan de andere kant, in de jaren 70 kwam de Divingstar met de bezel van een Profesional. Dan is een beetje oranje op de kroon niet zo erg.
Precies kroon-bezel; tomato-tomato
Voor mij toch wel een wezenlijk verschil.
Vind ze heel gaaf maar…
Doxa EU… Dus geen invoerkosten ?
En kun je ook met creditcard betalen i.v.m. verzekering ?
Klopt, de prijs op de site is wat je betaald.
En nog even over de clasp,
En? Al op de mat?
Nice! Dus wel de nieuwe clasp! Aanzienlijk vooruitgang. Echt een luxe clasp ipv een standaard gedrukte. Heb je nog meer foto’s van het horloge? Of een uitgebreide review unboxing allessssss…
Ik had vorige week vrijdag doxa gevraagd naar de huidige clasp waarop ik vanochtend om 08:15 deze foto binnen kreeg met de vraag of ik daar blij van wordt
Dus het daadwerkelijke horloge is nog onderweg😁