Doxa horloges - seriously cool divers!

Mooi!

Heel mooi. Hoe is de rubber band? Soepel of stug?

1 like

Ik vind de band heel soepel, maar ik heb geen referentiekader…

1 like

In vergelijking met je jongeheer? :wink:

2 likes

Dat varieert als het goed is :smiley:

Even in warm water om hem soepel te maken…:wink:

1 like

Ja … niet te warm. Dan hou je er niks van over :face_with_hand_over_mouth:

Snap ik helemaal, ik heb nog niet zo lang geleden een eterna verkocht aan @HorlogeHalle daar zit ook een erg mooi afgewerkte verpakking omheen maar ik heb er gewoon niet zoveel mee.
Misschien komt dat ook wel een beetje door het ge lowball in het verleden omdat er dan bij een volledig orgineel horloge geen verpakking zit, beetje vermoeiend vindt ik dat… :grin:

2 likes

Geen originele doos wordt inderdaad nog wel eens gebruikt om de prijs te misbruiken. Een aangepaste vraagprijs door het ontbreken van de originele doos kan ik onderschrijven maar het dient wel in verhouding te zijn. De neopreen bij een Doxa vind ik leuk gevonden maar iets meer crea in de opzet en afwerking had het uitgeven van bijna 2k wat verteerbaarder gemaakt imho. Maar bij een onderwerp als deze to each his own :sunglasses:

1 like

Is ook zo, ik vind de prijs van dit horloge zowiezo nogal aan de mep maargoed ik zal het wel gaan ervaren als het goed is😁

1 like

zijn de links geschroefd of split pennetjes?

1 like

De linkjes zitten geschroefd :+1:

2 likes

dat is mooi. Kan nog steeds niet vinden welke betaal opties er zijn. Zie alleen google pay en shop pay. Dat heb ik allebei niet. O zie het al wanneer je doorgaat met de afhandeling.

2 likes

Voor als je niet kunt wachten…

3 likes

SUB 300 Carbon Aqua Lung

3 likes

Fuck it. Kon niet langer wachten…voorlopig zullen we toch niet veel geld uitgeven met deze crisis…
Caribbean incoming!!!

27 likes

Goed gedaan :wink:

Nice :sunglasses::+1:

1 like

Welkom bij de club. Als het jeukt moet je krabben hè :sweat_smile::+1:

2 likes

Wat een gaaf horloge is dat zeg. Gefeliciteerd. Ga er ook maar eens serieus over nadenken of dit niet mijn volgende grote aankoop word. Er word op dit moment toch wat minder geld aan andere dingen uit gegeven dus ja😊

1 like