Precies. Tijd om ons een beetje te verwennen. Pakte ook 300 euro in een pokertoenooi gisteren.
Daar heb ik ook weer tijd voor.
Lekker man!!!
Aan de ene kant vind ik het een super gaaf horloge maar aan de andere kant zou ik misschien niet kunnen wennen aan de kastvorm maar wat zijn mooi!
Heb zelf ook niets met die seiko’s met ongeveer dezelfde kastvorm…
Gaaf!
Yeah, gefeliciteerd met je NA!
Supermooie haaienjager👍
Helemaal geweldig Hoe vind je hem dragen?
Heavy hè
Ja heel goed en ik vind hem ook precies goed op mijn pols dikte, en ik weet niet hoe het met de andere kleuren staat maar dit zwart van de wijzerplaat lijkt wel nat, heel erg mooi!
Ik zal bij beter licht nog wat foto’s maken en plaatsen maar voor nu even genieten
Jij ook nog steeds in je nopjes?
hahaha… mooi man.
Misschien wordt deze nog wel een keer de volgende erg getwijfeld tussen deze en de sharkhunter…
Misschien kunnen we eens ruilen als we hem beu zijn
Ha! Wie weet
Prachtig
Topper
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt? order op de 28e geplaatst. ongeduldig.
Doxa… tsjah… zo’n merk wat af en toe langs komt en waarvan ik dan denk “oh ja, heel gaaf!! Ook maar eens naar kijken!” en vervolgens weer van de radar verdwijnt. Niet omdat ik de horloges niet tof genoeg zou vinden maar omdat ik al zoveel op de wensenlijst heb staan Maar als ik dit topic zo doorblader dan jeukt het steeds meer!!
Ik twijfel ook altijd over welke het dan zou moeten worden. Gaan we voor de SUB 200, SUB 300, SUB 1500 of gelijk maar de top-of-the-range SUB 4000T?? En, afhankelijk van welke het zou worden is de daar op volgende vraag; welke kleur?? Geel (Aquastar) of toch lekker turqoise (Aquamarine) of donkerblauw (Caribbean) of houden we het traditioneel en wordt het knaloranje??
Één ding staat wel vast: BoR bracelet, dus dan valt de 1500T en de 4000T gelijk af want die worden daar niet op geleverd.
Toch fijn dat je met het typen van een reply als dit al wat vragen voor jezelf blijkt te beantwoorden
Blijf ze delen jongens en meisjes, misschien treed ik dan ooit tot de Doxa-club toe en deel ik lekker met jullie mee!!
Gr, Robin.