Aanrader!!
Gave fotoshop!
Ik heb de Doxa nog wel in mijn hart zitten maar hij is een paar trapjes lager op de wishlist gekomen. Ik heb momenteel slapeloze nachten van dit dilemma…
Naar mijn idee toch vrij eenvoudig:
Tudor en Breitling.
In Rolex zit ook een X, ik zou die niet doen.
Beide weg doen en eerst een doxa halen
Die Rolex kan je ook nog wel aanschaffen als je een ouwe lul wordt…
Ik draag hem nu een paar dagen en ik vind hem zo’n goeie smoel hebben inclusief de super mooie kroon! (dat oranje is er zo mooi ingelegd).
Ook de sluiting is veilloos en van goede kwaliteit!
Al met al doet ie mij precies wat ik er van verwacht heb👌
Ja precies, kan je wel gaan lopen martelen met een Breitling, Tudor of zo’n Rolex maar dat is toch niet het zelfde😂
Die explorer doet me echt helemaal niks. Lekker die Tudor en Breitling houden man. Ik begrijp dat Rolex trekt als merk maar pfff ik kan al die modellen wel dromen. De enige Rolex die ik zou willen gaat dik over de 10K. Denk niet dat ik dat ooit ga uitgeven. Heb liever 3 voor 3K dan 1 voor 10K+
Maar goed dat is mijn mening.
Ik vind het jammer van het vlakke glaasje. Wat is de lug breedte eigenlijk, ik kom op internet tegenstreidige berichten tegen tussen 19 en 20mm.
20mm en de sharkhunter is nooit met gebolt glaasje geweest dus in deze wel natuurgetrouw👌
Dacht dat dit de Sub 300T Conquistador reissue was?
Ach boeit ook niet. hij is gewoon gaaf en ik moet hem hebben.
Tis een aanrader vind ik zelf😁
Maar klopt idd het is de conquistador reissue,
Klinkt misschien gek maar heb na alle horloges die ik in bezit heb gehad bij deze het gevoel dat ie bij me hoort en past.
Vindt het wel bijzonder dat gevoel, is me nog niet eerder overkomen in ieder geval.
Dat gevoel had ik al jaren maar omdat hij gewoon retemoeilijk te krijgen was in Europa tot voor kort is het er nooit van gekomen. Nog 1,5e week.