Doxa horloges - seriously cool divers!

Als Doxa vorig jaar is overgenomen door de Jenny familie dan is dat na de overname van die Chinese investeringsmaatschappij geweest.

Dat was ruim daarvoor ik dacht in 2015/2016.

Groet,

Noel.

Die overname van Jenny was toch al enkele jaren geleden? Toen was ik nog jong en… :stuck_out_tongue_winking_eye:
!

Dan snap ik echt niet dat ze een Asian Budget Shitter collectie hebben…

Heb jij ook al hoorntjes groeien?

Ralphieluxury The King of Horology :joy:

1 like

:wink:

Guys de Doxa Sub300T Sharkhunter/Caribbean zit in mijn kop. Hebben mensen de nieuwste versie in hun collectie? Zo ja show me the pictures please :heart_eyes:

4 likes

Waarvoor niet. Als dat in azie als een trein verkoopt dan zou ik het gek vinden dat je die markt als merk niet bedien. Als de verkoop van de duikertjes een kwartaal tegenvalt in europa dan heb je in ieder geval nog de inkomsten van de shitter collectie in azie.

Als je een bedrijf draaiende wil houden kan je niet te veel op sentiment leunen.

En zeker als er aandeelhouder en investeerders bij betrokken zijn want die willen rendement. En die zijn helemaal niet sentimenteel over je collectie, alleen maar over hun rendement.

1 like

:joy: :joy: :joy: Bijna nog een dag of 10 :wink:

1 like

Had je nou de Sharkhunter of de Caribbean besteld?

1 like

De sharkhunter, heb erg getwijfeld tussen deze en de professional.
Ik mag mezelf gelukkig prijzen met deze aanschaf, heb er alles voor verkocht om hem te kunnen aanschaffen dus de verwachtingen zijn hoog!

4 likes

Dan denk ik dat de Sharkhunter een veiligere keuze is dan de Professional met z’n oranje wijzerplaat. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen. Welke horloges heb je ervoor verkocht?

1 like

Samen met Rolex het helium ventiel ontwikkelt.

Een seamaster 176.005 en een Yema skindiver, het moest er nu eindelijk van komen.
Zal ook wel de laatste grote aankoop zijn voorlopig ivm de corona hype.

1 like

Maar zodra hij binnen is laat ik het je weten :+1:

1 like

Top! Kan niet wachten. Ben benieuwd naar een uitgebreide foto reportage, unboxing, First impressions, review, alles! :sunglasses::+1:

Mooie horloges heb je er voor opgeofferd maar de Doxa is dan ook een dijk van een horloge. :+1:

1 like

Omdat jij goed gaat op mooie foto’s:

5 likes

Dit zijn de vorige generatie met gebold glas. De nieuwe schijnen dat niet meer te hebben.

1 like

Volgens mij had de oorspronkelijke sharkhunter dat ook niet dacht ik…

1 like