Doxa horloges - seriously cool divers!

Dacht dat dit nog steeds van kracht was:

"DOXA Watches, based in Biel in the Canton of Berne, Switzerland, is a 100% subsidiary of Walca Group, an industrial company owned for more than 40 years by the Swiss Jenny family. Walca Group specializes in the development and manufacture of private label Swiss Made watches."
27 aug. 2019

3 likes

Hoe lang wacht je al dan?

1 like

Hey kerel, toch weer Doxa gekocht?

1 like

Ja ik dacht ook dat Doxa gewoon onder Jenny viel.

Welgeteld 12 dagen… :crazy_face:

1 like

Jazeker, van de zilveren dial via de blauwe naar oranje. Deze laatste dus de „nieuwe generatie“ en ben erg benieuwd. Eenmaal één gehad, is het nou eenmaal lastig om er permanent bij weg te blijven.:sweat_smile:

3 likes

hahaha… oranje is inderdaad ook erg interessant. Geniet alvast van de voorpret.

1 like

Denk je wel, volop in gang! :tada::+1:

2 likes

Deze gewoon niet meer weg doen!
Ben nog steeds erg blij met mijn oranje duiker, zal hem straks weer eens om doen.

2 likes

Zojuist Doxa geantwoord dat ik ze bedank voor de snelle reactie en aangegeven dat ik een vijfde van de nieuwprijs van een Sub300t teveel vindt voor een rubberen strap van een merk die alleen online actief is en dus geen advertentiekosten of kosten van fysieke winkels heeft.
Hij blijft lekker op zijn Borealis strap.

6 likes

Ik heb hem gisteren afgetikt vanochtend nog een mailtje van ze gehad met de vraag of ik een kopie van de bank afschrijving kon sturen waarna ze terug gemailt hebben dat ie er over 10 werkdagen zou moeten zijn dus ik ben benieuwd…

2 likes

13 likes

de blauwe gaaf !

1 like

Ik durf tegenwoordig eigenlijk over geen enkel horloge meer te zeggen dat hij blijft maar als deze Doxa is wat ik er van verwacht, maakt hij zeker een grote kans. Veel plezier alvast met de jouwe! :slightly_smiling_face::+1:

3 likes

:joy::joy: Het is gewoon weer een ervaring erbij zullen we maar zeggen!

1 like

10 Daagjes zijn zo voorbij hoor… :roll_eyes::joy:
Leuk en ook veel plezier met de voorpret gewenst!:+1:

Ik heb vandaag toch ook maar eens geïnformeerd en het volgende antwoord ontvangen:

Dear Sender,
We thank you for your email and we will handle your request as soon as possible.

Thank you for your kind understanding.

Best regards,
DOXA Watches Ltd.

Maar, maar… :flushed:

image

1 like

Wat een gedrochten van horloges zijn dit zeg. Ben normaal gesproken niet van zaken afkraken maar dit vind ik toch wel spuuglelijk. Wat is hier mooi aan?

1 like

Dank voor het positieve inzicht Sven! :rofl:

1 like

Lekker dan! Dat kon dus wel eens een gebed zonder einde worden 🥴

1 like

Ga ik nog maar even niet vanuit en zoals een goede vriend ooit eens opmerkte “gelukkig zitten we niet zonder”, dus vooruit maar. :smiley::+1:

2 likes