"DOXA Watches, based in Biel in the Canton of Berne, Switzerland, is a 100% subsidiary of Walca Group, an industrial company owned for more than 40 years by the Swiss Jenny family. Walca Group specializes in the development and manufacture of private label Swiss Made watches."
27 aug. 2019
Jazeker, van de zilveren dial via de blauwe naar oranje. Deze laatste dus de „nieuwe generatie“ en ben erg benieuwd. Eenmaal één gehad, is het nou eenmaal lastig om er permanent bij weg te blijven.
Zojuist Doxa geantwoord dat ik ze bedank voor de snelle reactie en aangegeven dat ik een vijfde van de nieuwprijs van een Sub300t teveel vindt voor een rubberen strap van een merk die alleen online actief is en dus geen advertentiekosten of kosten van fysieke winkels heeft.
Hij blijft lekker op zijn Borealis strap.
Ik heb hem gisteren afgetikt vanochtend nog een mailtje van ze gehad met de vraag of ik een kopie van de bank afschrijving kon sturen waarna ze terug gemailt hebben dat ie er over 10 werkdagen zou moeten zijn dus ik ben benieuwd…
Ik durf tegenwoordig eigenlijk over geen enkel horloge meer te zeggen dat hij blijft maar als deze Doxa is wat ik er van verwacht, maakt hij zeker een grote kans. Veel plezier alvast met de jouwe!
Wat een gedrochten van horloges zijn dit zeg. Ben normaal gesproken niet van zaken afkraken maar dit vind ik toch wel spuuglelijk. Wat is hier mooi aan?