Doxa only (Deel 2)

heeft die van moi ook en vind dat kannievas bandje wel leuk staan

1 like

staat idd goed! waar komen de bandjes vandaan ?

1 like

In dit geval ChatGPT :slightly_smiling_face: … maar Diaboliq Straps maakt prachtige handgemaakte canvas banden.

1 like

Dag 2 aan zee en vandaag de Sub600T

8 likes

Een aantal verschillende banden op diverse horloge’s in de collectie waaronder rubber, nato, oyster,…

Maar de Doxa met BoR en fijnafstelling draagt toch het meest comfortabel heb ik ondervonden met deze temperaturen :yellow_heart:

9 likes

Niet eerste keus, maar heb wat bandjes onderweg :blush::+1:

14 likes

Op rubber. Summer is here :sunglasses:

15 likes

als je hgeel snel ben kan je nog 3 tropic voor de prijs van 2 bij wolbrook bestellen
die zijn kops mooi afgewerkt tussen de lugs

ik heb de army ook op n oranje wolbrook . staat perfect !

1 like

Ik vind rubber eigenlijk niet het meest aangenaam. Heb ergens een MN liggen, maar kon hem zo niet meteen vinden.

1 like

MN heb ik geen ervaring mee., missien ooit eens proberen… Maar ik weet wel dat de tropic van wolbrook en hgp Heel erg fijn draagt !

2 likes

Geen doxa om de pols, wel op t koppie !

Werkse strijders en voor degene die net als ik vrij zijn ! Enjoy the sun !:sun_with_face:

6 likes

Waterdichtheid getest en geslaagd :joy::sweat_drops:

11 likes

ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik twijfel tussen de SUB 200 en de SUB 200T in Sea Emerald. Welke vinden jullie fijner dragen en waarom? Zijn er dingen die pas opvallen als je ze een tijd hebt gedragen? Alle voor- en nadelen zijn welkom.

4 likes

Goedemiddag :grin:

8 likes

De Doxa vandaag thuis weer op zijn eigen rubbertje gezet voor de rest van de vakantie.

Klterig geprieggel altijd. Een van de pinnetjes ging los en uit elkaar. Neem aan dat ik me daarover geen zorgen hoef te maken?

NB Ik sta open voor deze zelfde doxa band in oranje voor een wat schappelijker prijs dan de list. Ik had een lekker zacht oranje aftermarket fkmmetje mee maar dit voelt toch anders en sluit gewoon mooier aan. Als je m hebt en je doet er niks mee, PM me dan even. Thanks.

3 likes

Als een push-pin uit elkaar valt zou ik die zelf niet meer gebruiken.

Mijn wat eenvoudige redenatie was dat zo lang het veertje er niet uit is, en ie vast zit het geen kwaad kan. Want hoe gaat dit los (als t vast zit)?

Wel vraag ik me af hoe die pushpins los kunnen? En extended: hoe zitten ze vast?

Klopt , maar waarom zou je de gok nemen … push-pin kost bijna niks, als je doxa op de grond valt kan het een heel stuk duurder uitvallen.

Maar goed, gewoon doen wat goed voelt :grin::+1:

Prachtige foto :ok_hand:

Heb er een poster van proberen maken :sweat_smile:

(Beetje hulp van ai :see_no_evil:)

3 likes