Prachtige foto ![]()
Ja drama om te wisselen, vooral van rubber naar staal. Maar die oem rubber is wel echt een fijne band.
Niemand?
Ik wil je best helpen maar ik heb beide horloges niet. Wat is lees is dat de 200t dunner is (en kleiner) en een bracelet heeft met duikextensie. Lijkt me met dit warme weer echt een pre.
Maar beide horloges nooit omgehad.
ik heb nog een groen setje van de Army liggen ter overname
is voor kleine pols want nog 1 gaatje beide zijden
ik zou gaan kijken en passen en kopen wat je mooi vind en wat lekker zit
Thanks, maar ik wil liever de oranje.
Ik heb geen ervaring met de SUB 200 maar enkel met de 200T. Hierdoor kan ik geen vergelijk maken maar wel mijn bevinden van de 200T geven.
Voor mijn pols van ca. 16,5cm is het formaat van de 200T met 39mm gewoon perfect. De kastvorm draagt zeer fijn en comfortabel. Ook de BoR band met snelverstelling draagt heel comfortabel.
Zo twee bandjes binnen ![]()
Het is een Hirsch leisteen / rubber bandje , zit lekker en oogt goed.
Had alleen gehoopt op wat meer contrast zoals op de voorbeeld foto .
Ook helemaal het verkeerde horloge
gaat niet passen op een 600T ![]()
Ervaring met deze twee modellen heb ik niet, mijn mening … al kun je het beste gewoon je eigen mening volgen ![]()
Als je een Doxa wilt zou ik altijd voor het sub 200t model gaan.
Bij de andere modellen van Doxa heb je ook super veel concurrentie van andere merken in de deze prijsklasse.
En ik koop de Doxa’s altijd nu net om hun typerende kastvorm.
Ik heb toevallig die uitvoering sub 200t sea emerald aan mijn vrouw voor gesteld , mooi de classic kastvorm en niet te groot en voor haar een leuke luxe twist met sunburst en goude accenten.
Zelf zou ik voor een sharhunter gaan (deze keer, heb er al een aantal gehad door de jaren heen
).
Ik denk dat je een hele goeie argument hebt dat je het beste voor de echte Doxa kast moet gaan.
En ik wil juist iets groens in m’n verzameling vandaar .
Bedankt voor je reactie ![]()
mooie foto!
ooohhhh dit is vloeken in de kerk ;;}
maar wel een hele mooie kwaliteit bandje
Hirsch? Mooie band, heb ik ook. Voor mijn Speedy ![]()