Custom made naar eigen smaak, Diaboliq straps
Ziet er goed uit! Mooie foto ook. ![]()
Maar als ik de keuze heb zou ik wel voor een OEM-band gaan, die sluit nl. mooi aan op de kast. Stuk duurder (nieuw), maar ja dan krijg je ook wat.
Bovendien is de verstelbare sluiting onnavolgbaar. Vind ik.
Overigens heb ik de Caribbean exact één uur om de pols gehad. ![]()
Die is daarna gelijk weer terug gegaan naar Jaap. Ik zit nl. nog dik in de wittebroodsweken van de Speedmaster, de Doxa zou daardoor in de kast verdwijnen. Te enthousiast gekocht. Als je de nieuwe Speedmaster afdoet en daarna een 300T pakt is dat echt wel even wennen. De 300T is een echte lekkere dikke duiker. Niet minder mooi en zeker bijzonder. Ik heb onwijs veel plezier gehad van mijn Sharkhunter maar voor nu is het de Speedmaster en voor de afwisseling mijn rooie Turdor BB41.
hier
zo, klaar. You can thank me later ![]()
(edit: oops, niet op voorraad. laatst nog wel
zoals in dit topic volgens mij eerder vermeld heeft deze site aardig wat Doxa’s tegen aardige prijzen.)
ik heb geen aandelen, maar wel
goede ervaringen met hem toen ik er een gebruikte seiko kocht.
Zelf helemaal weg van mijn sub 200. De
lugs en de kast zorgen ervoor dat hij uitstekend draagt op mijn 16cm polsjes.
Foto van vanmorgen, op pad geweest met de kids naar een maisdoolhof ![]()
Thanks scheelt wel idd
Dit gedrag kan verschillende redenen hebben,
- Verwerking van een relatiebreuk.
- Nostalgie of herinneringen ophalen.
- Nog aanwezige gevoelens.
- Gewoontegedrag, bijvoorbeeld regelmatig op sociale media posten.
als het heel dwangmatig wordt en jij en andere forummers er veel last van hebt in het dagelijks leven, zou een psycholoog kunnen kijken of er sprake is van bijvoorbeeld obsessief gedrag.
Tot zover de hulplijn ![]()
die strap zit perfect op mijn 18.5 cm pols maar stel je je een 16cm pols hebt ? want hij is toch soort van voorgevormd . Sluiting is perfect!
Maar ik heb de Army nu op een oranje Wolbrook tropic , Dat draagt een stuk minder massief en dat is ook wel lekker in de zomer . komt bij dat het oranje erg goed matcht met het horloge . Dus voolopig laat ik het zo
ik zal het bandje eens in het blauw zetten…
Een 300 draagt en oogt echt zo veel beter dan een 300T (vind ik dan) ![]()
Waaw, pareltje! Gefeleciteerd ![]()
Euuhhh what the hell! Geweldig!
Heeft die goeie man nog meer in zijn “Kluis”
Nondeju wat een mooi ding! normaal hebben die oude Doxa’s achter een goederentrein gehangen en het hele Europese smalspoor kiezelbed verplaatst.
Immaculate
Waauw dat is een pareltje. Weet je de leeftijd van deze ?
Wow. Wat een gaaf ding zeg.
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd een erg mooie uitvoering, ook totaal anders door de “staal kleurige” wijzers ![]()
Wat vet zeg!! Van harte! ![]()
![]()
![]()