Doxa only (Deel 2)

ik zal het bandje eens in het blauw zetten…

20 likes

Een 300 draagt en oogt echt zo veel beter dan een 300T (vind ik dan) :ok_hand:t3:

3 likes

NA :sunglasses: gekocht van de 1e eigenaar. 1x mee gedoken daarna in de kluis beland.

28 likes

Waaw, pareltje! Gefeleciteerd :star_struck:

1 like

Euuhhh what the hell! Geweldig!
Heeft die goeie man nog meer in zijn “Kluis”
Nondeju wat een mooi ding! normaal hebben die oude Doxa’s achter een goederentrein gehangen en het hele Europese smalspoor kiezelbed verplaatst.
Immaculate

13 likes

Waauw dat is een pareltje. Weet je de leeftijd van deze ?

1 like

Wow. Wat een gaaf ding zeg.

1 like

:sunglasses::sunglasses::+1::muscle:

Even een grote uitvoering die blijft.
Is en blijft prachtig.

17 likes

Idd een erg mooie uitvoering, ook totaal anders door de “staal kleurige” wijzers :+1:

1 like

Wat vet zeg!! Van harte! :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Bedankt :smile:

1 like

Ideale zomercombo op de MN

Mss gaat deze mee naar Italië

27 likes

oude post, wist niet dat je deze ook hebt gehad… beviel die jou of was van korte duur?

1 like

Deze is mij zéér goed bevallen!
De Sharkhunter heb ik voor mijn doen geruime tijd om de pols gehad en ik had er erg veel plezier mee. Heel draagbaar en een lekker eigenwijs horloge. Geldt eigenlijk voor alle 300(T)'s. Vooral op de OEM rubberen band(en) vond ik deze 300T zeer draagbaar.

Op oranje ook mooi. Vind ik. :sunglasses:

Ik heb onlangs de blauwe Caribbean 300T geprobeerd, daar was ik na een uurtje klaar mee maar toch vooral ook omdat ik in nagenoeg dezelfde week ook een nieuwe Speedmaster kocht. Die laatste heeft gewonnen. Neemt niet weg dat ik Doxa heel tof vind. :wink:

7 likes

Zeer duidelijk :smiley::wink::muscle:

1 like

11 likes

Terug op staal en om de pols !

7 likes

:face_with_raised_eyebrow: De kast van de huidige sub 200 is gebaseerd op dit Doxa type uit de vroege 60’s, van vóór die herkenbare sub 300 kastvorm waar Doxa nu om bekend staat.

En als je denkt, waar doen die kast en vooral die lugs me aan denken? Huegenin Frères ontwierp kasten voor zowel Doxa, als … Omega :smile:

12 likes