Doxa only (Deel 2)

Pohhh wat lwkker zeg! Die rode is fraai!

2 likes

Ik doe het nog wel even met de Cussler.

13 likes

Ik ook :grin::+1:

11 likes

Mag zometeen mee naar de ziggo !

9 likes

Roxy Dekker? :crazy_face:

1 like

Zekers met dochterlief

Disco doxa

10 likes

Poah zie deze voorbij komen na de Geneva Watchdays. Daar wordt ik wel hebberig van.

11 likes

:fr::croissant::baguette_bread::disguised_face:

11 likes

5 likes

Full lume, dus het plezier stopt niet ‘s avonds :sunglasses:

Enige jammere vind ik dat ze nog niet over zijn op de nieuwe sw200-2’s met de hogere PR. En de gele zit er niet bij in de Ti reeks :frowning:

2 likes

Rood eruit, en geel erin. Ze moeten geen nieuwe kleurtjes blijven verzinnen imo.

1 like

Goed plan. Die rode lijkt me ook niet heel goed afleesbaar met dat zwart op rode sunburst, dus dat slaat nergens op voor een Doxa duiker imho. Het heeft wel iets qua combi, maar niet ten koste van andere kleuren :blush:

1 like

Eindeloos kleuren uit hun achterkant trekken is de ziekte van deze tijd. Het zorgt alleen maar voor verlies aan herkenbaarheid. Voor mij blijft doxa het meest doxa met professional plaat of sharkhunter plaat. Nieuwe materialen zoals titanium gebruiken juich ik ook toe. En een T200 heeft ook zeker zijn plaats, zoals de bathyscaphe dat heeft bij blancpain, maar uiteindelijk draait het daar om de fifty fathoms, zoals het bij doxa om de sub 300(T)'s draait, een chrono versie of extreme versie buiten beschouwing gelaten. Fat is gewoon hoe ik er insta, en zeker niet hoe de meerderheid erin staat.

3 likes

25 likes

Heb jij ook een Clive Cussler? Gaaf!

1 like

Sharkhunter is eigenlijk ook een gaaf kleur met die oranje minutenwijzer… top duo :sunglasses:

3 likes

Ik koop hem niet omwille van die wijzer. Ik wil een witte wijzer.

1 like

Ik denk niet dat ik ooit al een witte minutenwijzer gezien heb op een Doxa Sub300T… een zwarte en een oranje, maar een witte? :thinking:

Maar het is weer een reden om je geld niet buiten te smijten denk ik dan :sweat_smile:

Oh jawel, en belachelijk dat ze die niet 1 op 1 terug uitbrengen.

3 likes

Er staat nu een sharkhunter 300 anniversary op chrono van een Italiaan die heeft een witte wijzerset met gebold saffier, die is perfect!! Maar hij heeft de prijs nogal hoog in z’n bol!

6 likes