Doxa only (Deel 2)

Gelukkig valt daar niet over te twisten…:kissing_heart::joy:

1 like

Nou toevallig is dat één van de vele die ik best wel weer eens zou willen dragen maar ja, één van de vele… :sweat_smile::joy:

2 likes

:joy:

Maar hey, ik ken je niet anders als een echter leerfanaat (in de goede zin des woord!). Bernhard en zijn zoon hebben al hebben al een godsvermogen aan je verdiend volgens mij. Als ze jou als klant kwijtraken kan de tent wel dicht. :sunglasses:

6 likes

Ik hoop toch niet echt dat ze hun jaarbudgetten op Pappie afstemmen… :joy: Maar verder; tuurlijk, steun de Nederlandse ondernemer! :muscle:

Mooie Sharkhunter overigens. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Even een fit check laten uitvoeren door mijn leerneef @ThaPapper

Roept u maar

Een blauwe Degriff strap

12 likes

“Leerneef…” :joy:

Ik zeg: helemaal niets maar aan doen! :ok_hand: Het staat schitterend en heerlijk comfortabel hè? :star_struck::smiling_face_with_three_hearts:

En heus, een duiker op leer kan gewoon echt. :smiling_face:

4 likes

Ja heerlijk, super licht en comfy. Ik vind t top! En veel afwisseling mogelijk.

1 like

Goedemiddag Doxa liefhebbers! :beers:
Deze 300T blijft boeien, lekker hoor …

16 likes

Welterusten Doxisten. :sleeping::slightly_smiling_face:

17 likes

Goedemorgen :grinning:

17 likes

Van harte , mooie classic :smiley::+1:

1 like

Thx kerel :grinning::+1:

Gefeliciteerd David! Heel gaaf! :ok_hand:

8 likes

Dank je Simon! :ok_hand:

1 like

En mijn exemplaar blijkt zelfs een 50th Anniversary model te zijn. De Conquistador. Dat is een leuke bonus. :+1:

https://www.watchcrunch.com/tempuslatro/posts/doxa-300t-50th-anniversary-info-it-s-a-long-one-888067

11 likes

Tof! Ben je er ook bij met de GTG volgende maand? Ik wil hem graag eens in het echt zien.

2 likes

Al is deze samen met de GS wel de perfecte “two piece” collectie…

4 likes

11 likes

Heb je er de stalen band bij David? Ikzelf ben geen fan van staal maar ik merk dat ik hem erop hou omdat ie zoveel beter draagt op staal.

1 like