![]()
![]()
Die is serious tof.
Is Synchron een beetje legit tov Doxa zelf?
Weet dat er iets van history zit, maar hoe staat de connectie tegenwoordig en valt dit onder hommage of zijnze echt hun eigen merk?
Genoeg vragen, maar ben wel enthousiast.
Mooie prijs ook nu met korting.
Die vind ik lastig. Inderdaad veel geschiedenis, zowel vanwege ‘Doxa by Synchron’ van weleer en Rick Marei die ooit de Subs terugbracht bij Doxa en nu eigenaar is van Synchron. Persoonlijk vind ik dit wel meer dan een hommage, en misschien iets als ‘sibling rivalry’. Ik vind deze zeker meer legit dan een Maranez bijvoorbeeld, maar dat is vast ook persoonlijk.
Hmmm ja snap ik.
Vreemd trouwens dat Synchronusa andere modellen verkoopt dan Synchronwatches.com
![]()
Oh ja, nu je het zegt…
Ik kon ‘m op de ene al niet vinden, ik was aan ‘t kijken of ze wellicht ook een Searambler-versie hadden, dan had ik ‘m waarschijnlijk al besteld. ![]()
Mooie info @Royce, maar vreemd is wel dat Synchronusa nu in het zelfde vijvertje als Doxa gaat vissen. Of is dit een ander merk dan Synchron van Rick Marei? zonder Swiss made? Moet de link nog checken voor de informatie van het merk.
Gefeliciteerd! Prachtige Sharkhunter!
Ik ben maar even een apart draadje voor Synchron begonnen, scheelt wat gedoe hier: Synchron only
Wel nog hier (bron is https://www.watchuseek.com/threads/new-synchron-synchron-ti300m-sealab-edition.5627849/page-2?nested_view=1#post-59348163), met comments vanuit Synchron zelf):
- geen Swiss made, want ‘assembled in Germany’.
- er komt ws ook een titanium band
- er komen ws ook zwarte en gele varianten
En ik neem aan dat de twee sites wel van hetzelfde Synchron zijn, klopt in ieder geval met de diverse merken/uitvoeringen die door hen opnieuw leven in geblazen zijn, zie de About Synchron hier: https://synchronusa.com/product/synchron-sealab-ti300m/
Ojee, een hamster😎
![]()
![]()
![]()
Die van de Albert Heinrich? Die?
Yep!
Dat zijn wel leipo’s die hamsters! Die bijten je een vinger af als ze s’morgens nog geen koffie met een sigaret hebben gehad.
Misselijke kleine vrekkelingen, vooral die Korenwolf die bij mij om de hoek woont.
Effe door een beslagje en één minuut in de frituur (180 graden). Heerlijk!
Bedankt voor alle gezelligheid alhier in 2025 ! En tot ziens in 2026 ! De beste wensen en dat 26 een mooi horloge jaar mag worden!